ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5282
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
  • 262 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم میاندورودی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم میاندورودی برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از میاندورود، ارسطو قادری فرماندار میاندورود شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید سعید کمالی از شهدای مدافع حرم در مصلای میاندورود اظهار داشت: مفتخریم که امروز در مراسم بزرگداشت کسانی قرار داریم که زنده  بوده و در نزد پروردگارشان روزی می خورند. وی افزود: عزت […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از میاندورود، ارسطو قادری فرماندار میاندورود شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید سعید کمالی از شهدای مدافع حرم در مصلای میاندورود اظهار داشت: مفتخریم که امروز در مراسم بزرگداشت کسانی قرار داریم که زنده  بوده و در نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی افزود: عزت کشور ما در جهان به برکت خون پاک شهداست و این عزت و سربلندی ما دشمنان نظام  را به وحشت انداخته است.

قادری بیان کرد: استقبال باشکوه و پرشور مردم به خصوص جوانان برای اعزام به  جبهبه مقاومت و نبرد با دشمن بی نظیر است تا خالصانه و جان برکف از حریم ولایت، دفاع کنند.

قادری تصریح کرد: دشمنی‌های استکبار تمامی نداشته و ندارد و روزی در قالب کودتا روزی با جنگ تحمیلی و امروز با جنگ در سوریه به دنبال منافع خود است.

وی افزود: جنگ امروز جنگ قدرت، جنگ عقیده و اثبات حقانیت است و سوریه میدان اثبات قدرت استراتژیک و جنگ بین کفر و ایمان است.

فرماندار میاندورود بیان داشت: امروز رزمندگان و شیرمردان مازندرانی در منطقه خان طومان سوریه بر عناصر تکفیری می‌تازند و به جهانیان نشان می‌دهند در راه دین و اسلام از حریم اهل بیت دفاع می‌کنند.

وی افزود: شهادت مرگ شیرینی است که تنها نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود و خوشا به سعادت آنانی که با خدای خود معامله کردند دشمن بداند با شهادت کمالی‌ها  مردم  نه تنها مایوس نشده و عقب نشینی نمی‌کنند بلکه  کمالی‌های دیگر رابرای نبرد عازم  جبهه و جنگ می‌کنند و انتقام خون شهدای ما را از آنان خواهند گرفت.

قادری افزود: دشمن بداند اگر او به سلاح پیشرفته مجهز است ملت ما به سلاح فرهنگ، قرآن، اسلام و ولایت فقیه مجهز بوده و تا این سلاح‌ها را داریم هیچ هراسی از آنان نداشته و نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه حامیان اصلی تروریست‌های امروز در سوریه ، عراق و دیگر کشورهای اسلامی آمریکا و حامیانش هستند, گفت: آمریکا و حامیانش ام الفساد قرن هستند و طبق فرمایش امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی, آمریکا شیطان بزگ است و به فرموده امام خامنه ای رهبر معظم  انقلاب اسلامی ایران نباید هیچگاه به این آمریکای خون  آشام و جانی اعتماد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن