ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5292
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
  • 177 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم گرامیداشت شهدای افغانستانی مدافع حرم برگزار شد+تصاویر

مراسم گرامیداشت شهدای افغانستانی مدافع حرم برگزار شد+تصاویر

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت شهدای افغانستانی مدافع حرم اهل بیت(ع) شب گذشته با حضور «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در حسینیه هراتی ها برگزار شد. در این مراسم که بیش از صدها نفر از مهاجرین […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت شهدای افغانستانی مدافع حرم اهل بیت(ع) شب گذشته با حضور «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در حسینیه هراتی ها برگزار شد.

در این مراسم که بیش از صدها نفر از مهاجرین افغانستانی و خانواده های شهدای مدافع حرم حضور داشتند از جانبازان و خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

«سید جواد وحیدی»، از سخنرانان افغانستانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای فاطمیون که در سوریه از حرم حضرت زینب(س) دفاع می‌کنند، گفت: ما بدون ترس و با صدای بلند اعلام می‌کنیم که از حریم اهل بیت(ع) دفاع خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: برخی شبهه می‌کنند که جنگ با تکفیری‌ها و داعش مجوز شرعی دارد یا خیر؟ ما می‌گویم که مجوز ما قرآن است که می‌گوید حمله کنید بر کسانی که بر شما می‌شورند.

وی در ادامه با اشاره با قیام خونین و حماسی امام حسین (ع) افزود: الگوی مجاهدان افغانستانی در طول چندین دهه مبارزه امام حسین(ع) بوده است و ما با تاسی از قیام آن حضرت داریم از حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنیم و نگذاشتیم که حتی یک خشت هم از حرم اهل بیت کم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهدای فاطمیون به افغانستانی‌ها عزت دادند و بچه‌های ما نشان دادند که ما فقط آدم‌های منفی نیستم و امروزه بچه‌های حزب الله لبنان به صراحت می‌گویند که هر جا خط شکن لازم باشد، رزمنده‌های فاطمیون در صف اول ایستاده هستند.

وی در ادامه تصریح کرد و افزود: دفاع از حرم اهل بیت(ع) حاکمان عربستان سعودی را رسوا کرد و چند روز قبل یکی از مقامات بلند پایه سعودی رسماً با مقامات رژیم اسرائیل دیدارکرد تا بلکه بتواند مانع مبارزه جبهه مقاومت شود.

نمایش مستندی از صحنه‌های مبارزه شهدای فاطمیون و روایت یکی از روحانیون افغانستانی مدافع حرم از صحنه‌های مبارزه با داعش و تکفیری‌ها از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

در بخش پایانی این مراسم که از طرف جمعی از مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد برگزار شده بود، از خانواده‌های شهدا و جانبازان مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.   

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن