ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52965
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۴۸
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :

مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو» در اهواز تولید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو» براساس کتاب «فتح خون» شهید سید مرتضی آوینی تولید شد. مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو» به زودی توسط شبکه رسانه‌ای صف وابسته به مرکز فرهنگی عصر ظهور اهواز منتشر خواهد شد. «از آوینی بشنو» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو» براساس کتاب «فتح خون» شهید سید مرتضی آوینی تولید شد.

مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو» به زودی توسط شبکه رسانه‌ای صف وابسته به مرکز فرهنگی عصر ظهور اهواز منتشر خواهد شد. «از آوینی بشنو» به کارگردانی میلاد امینی موحد و تهیه‌کنندگی مرتضی جعفرزاده در ده قسمت تولید شده است.

این مجموعه نماهنگ براساس کتاب «فتح خون» از شهید سید مرتضی آوینی است که به همت شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده است. در هر قسمت از این مجموعه نماهنگ، بخشی از کتاب فاخر فتح خون توسط یکی از گویندگان مطرح تلویزیونی مطالعه می‌شود.

مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو» همزمان با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم، از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

نوشته‌های ناتمام این شهید در ارتباط با وقایع عاشورا بعد از شهادت وی در قالب اثری با عنوان «فتح خون» منتشر شد. اثری که تنها دو بخش از میان ده فصل آن در زمان حیات شهید انتشار یافت و بقیه فصل‌ها بعد از شهادت شهید منتشر شدند.

کتاب «فتح خون» از دو بخش کلی تشکیل شده است‌ که به شکلی زیبا درهم تنیده شده‌اند. قسمت اول کتاب شرح وقایع و ماجراهای پیش‌آمده از رجب سال ۶۰ تا محرم سال ۶۱ هجری و شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است و قسمت دوم اثر که از زبان «راوی‌» روایت می‌شود، تحلیل و رازگشایی همان وقایع و ماجراهاست.

شاهد مثال مناسب برای این ادعا نوشته‌های ناتمام این شهید در ارتباط با وقایع عاشوراست که بعد از شهادت وی در قالب اثری با عنوان «فتح خون» منتشر شد. اثری که تنها دو بخش از میان ده فصل آن در زمان حیات شهید انتشار یافت و بقیه فصل‌ها بعد از شهادت شهید منتشر شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.