ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 52982
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
  • 375 بازدید
  • ارسال توسط :

دفاع مقدس تداوم نهضت عاشورا بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان، صبح امروز در جمع بسیجیان، گفت: اگر امروز بعد از سال‌ها همچنان دفاع مقدس زنده بوده و می‌درخشد، به این دلیل است که برگرفته از فرهنگ کربلاست.وی ادامه داد: شب‌های وداع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان، صبح امروز در جمع بسیجیان، گفت: اگر امروز بعد از سال‌ها همچنان دفاع مقدس زنده بوده و می‌درخشد، به این دلیل است که برگرفته از فرهنگ کربلاست.
وی ادامه داد: شب‌های وداع رزمندگان قبل از عملیات، یادآور شب‌های وداع در کربلاست. ایمان، شجاعت و اخلاص رزمندگان، یادآور ایمان و اخلاص شهدایی است که در صف اباعبدالله(ع) قرار گرفتند.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: دفاع مقدس تداوم نهضت عاشورا بود؛ کسانی که بی‌ادعا در میدان نبرد حاضر شدند، پیروان و تربیت شدگان مکتب عاشورا بودند؛ همانطور که امروز نیز حججی‌های پیرو سیدالشهدا(ع) کیلومترها دورتر از وطنشان، از حریم ولایت دفاع می‌کنند.
وی در ادامه افزود: بعد از جنگ جهانی دوم، جنگ اردوگاه شرق و غرب تبدیل به یک جنگ سرد شد، در حالی که بعد از پیروزی انقلاب، هر دوی آن‌ها، برای مقابله با انقلاب، بر سر یک میز نشستند و این اهمیت کار را می‌رساند.
معروفی اظهار کرد: عقل و شرع حکم می‌کرد تا همه اقوام، متحد شوند و در مقابل دشمن واحد بایستند. بنابراین شاهد بودیم که چگونه فارس و ترک و کرد و لر و بلوچ، برای دفاع از وطن و حراست از آرمان‌های بلند، دوش به دوش همدیگر جنگیدند.
وی افزود: یکی از مؤلفه‌های بزرگ جمهوری اسلامی در نبرد 8 ساله نابرابر، در مقابل همه قدرت‌ها و بدخواهان نظام، همین وحدت و همبستگی و وفاق ملی بود. امروز نیز به این وحدت و همبستگی نیاز داریم.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: هفته دفاع مقدس، برای زنده نگه داشتن ارزش‌هاست. باید مراقب باشیم ارزش‌های دفاع مقدس دچار فراموشی یا تحریف نشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.