ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 52997
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۳۸
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
نذر فرهنگی فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است/معرفت حسینی باید نتیجه عزاداری سیدالشهدا باشد

نذر فرهنگی فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است/معرفت حسینی باید نتیجه عزاداری سیدالشهدا باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر حسن‌زاده در گفت‌وگو با  ندای البرز با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سالار شهیدان اظهار کرد: عزاداری برای امام حسین (ع) توفیقی بزرگ است که باید شاکر این توفیق بود. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر حسن‌زاده در گفت‌وگو با  ندای البرز با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سالار شهیدان اظهار کرد: عزاداری برای امام حسین (ع) توفیقی بزرگ است که باید شاکر این توفیق بود.

وی با بیان اینکه هیات فاطمیون یکی از قدیمی‌ترین هیات‌های مذهبی شهر الوند است افزود: هیات فاطمیون شهر الوند امسال نیز همچون ماه محرم سالهای گذشته به مدت ۱۱شب در بیت الزهرا (س) برنامه عزاداری سالار شهیدان را برپا می‌کند.
مسئول هیأت مذهبی فاطمیون عنوان کرد: هیات فاطمیون از سخنرانان برجسته استانی برای استفاده معنوی مستمعین منبر دعوت به عمل آورده که اساتید برجسته استان قم و قزوین از جمله مدعوین هستند.
حسن زاده ادامه داد: از جمله برنامه‌های هیأت فاطمیون در دهه اول محرم تلاوت قرآن به صورت جمع خوانی، سخنرانی، روضه و عزاداری می‌باشد.
وی به ویژه برنامه هیات مذهبی فاطمیون اشاره کرد و گفت: مراسم خیمه ‌سوزان وتلاوت زیارت عاشورا در عصر عاشورا از جمله برنامه‌های ویژه این هیات است که هر ساله در پارک لاله شهر الوند برگزار می‌شود.
مسئول هیأت مذهبی فاطمیون شهر الوند مطرح کرد: برنامه عزاداری هیات مذهبی فاطمیون از ساعت ۸:۴۵ دقیقه شب با تلاوت قرآن آغاز شده و تا ۲۳:۳۰ دقیقه شب ادامه دارد.
وی بیان کرد: دسته عزاداری هیات مذهبی فاطمیون شهر الوند در عصر تاسوعا و صبح عاشورا برای اجرای مراسم عزاداری مردم عزادار شهر الوند را همراهی خواهند کرد.
حسن زاده خاطر نشان کرد: مردم مومن شهر الوند می‌توانند نذورات و کمک‌های مردمی و مالی خود را به شماره حساب ۳۱۸۵۰۲۷۲۳۱ بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۵۰۳۱۶۳۷۰ به نام هیات مذهبی فاطمیون شهر الوند واریز کرده و نذورات غیر نقدی خود را به مسئول نذورات هیات تحویل دهند.
حسن زاده با اشاره به نذر فرهنگی مردم مومن شهر الوند افزود: نذر فرهنگی و انجام کارهای فرهنگی در ماه محرم فرصت خوبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
وی یاد آور شد: متاسفانه دشمنان انقلاب بر روی فرهنگ مردم ما به ویژه جوانان کار می‌کند و دهه محرم بهترین فرصت برای گسترش کارهای فرهنگی است چنانچه اگر شبهه‌ای در ذهن جوانان وجود دارد در این شبها می‌توان با ایجاد جلساتی این شبهات را برطرف نمود که در این زمینه هیات فاطمیون از نذر فرهنگی مردم استقبال می‌کند.
وی ادامه داد: هیات مذهبی فاطمیون شهر الوند تلاش دارد که مراسم عزاداری امام حسین(ع) تاثیر گذار بوده و صرفا یک مراسم عزاداری نبوده و شور حسینی همراه با شعور و معرفت حسینی باشد.
مسئول هیأت مذهبی فاطمیون شهر الوند با دعوت از تمامی عزاداران حسینی به ویژه جوانان در مراسم بیت الزهرا(س) گفت: هیات فاطمیون خادم تمام عزاداران حسینی است.
گفتنی است آدرس بیت الزهرای هیات مذهبی فاطمیون شهر الوند در خیابان شهید بهشتی پشت مدرسه نور واقع است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.