ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53035
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۵
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد تنش جدید در منطقه هستند/نمی‌خواهیم سال‌های رنج دفاع مقدس تکرار شود

آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد تنش جدید در منطقه هستند/نمی‌خواهیم سال‌های رنج دفاع مقدس تکرار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رونمایی از کتاب “همراه” که امروز یکشنبه (2 مهر) در محل باغ موزه تهران برگزار شد، با حضور […]

موشک‌هایمان برای دفاع از کشور است/در جنگ پیش‌قدم نمی‌شویمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رونمایی از کتاب “همراه” که امروز یکشنبه (2 مهر) در محل باغ موزه تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران به دنبال صلح و ثبات پایدار در منطقه است.

وی افزود: تصور می‌کنم آمریکا و اسرائیل بعد از شکست داعش در سوریه و عراق به دنبال ایجاد تنش جدید در منطقه هستند بنابراین ممکن است این تنش جدید در شمال عراق یا منطقه‌ای دیگر باشد به هرحال آنها غرب آسیا یا خاورمیانه قدیم را رها نمی‌کنند.

در جنگ پیش‌قدم نمی‌شویم

رحیم صفوی با بیان این که ما برای دفاع از خود باید مجهز شویم، ادامه داد: ما باید در مقابل دشمنان به فرمان خدا و عقل قدرت خود را تجهیز کنیم البته پیش‌قدم در جنگ نخواهیم بود اما در دفاع بسیار مستحکم و مقاوم هستیم.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری افزود: ما نمی‌خواهیم سال‌های رنج دفاع مقدس تکرار شود،‌ همچنین ایران در صلح و امنیت پایدار نه در خلیج فارس بلکه در سوریه و عراق پیش‌قدم است، به هرحال قدرت دفاعی، قدرتی عاقلانه محسوب می‌شود و هر کشوری به دفاع از خود و منافع ملی‌اش فکر می‌کند.

وی یادآور شد: ایران مانند هر کشوری به موضوع دفاع از خود می‌اندیشد و به صورت مدبرانه با رهبری مقام معظم رهبری و حفظ انسجام ملی به دنبال دفاع از استقلال، منافع ملی، پیشرفت و آبادانی است.

موشک‌هایمان برای دفاع از کشور است

رحیم صفوی با اشاره به فعالیت‌های موشکی کشورمان گفت: موشک‌های ایران در جهت دفاع از کشور، ملت و منافع ملی ما فعالیت می‌کند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: آمریکا امسال 700 میلیارد دلار هزینه برای جنگ صرف کرد و رئیس جمهور این کشور هم اخیرا اعلام کرده در حال بازسازی ارتش است، به هرحال ترامپ بودجه کلانی صرف جنگ کرده است بنابراین ما هم در مقیاس خود باید برای دفاع آماده شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.