ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 53112
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
فرزندان خود را عاشورایی تربیت کنیم

فرزندان خود را عاشورایی تربیت کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ تجمع بزرگ  لبیک یا حسین هم‌زمان با دوم محرم‌الحرام و ورود کاروان امام حسین(علیه السلام ) به کربلا، در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر( علیهم السلام ) اصفهان برگزار شد. در این مراسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ تجمع بزرگ  لبیک یا حسین هم‌زمان با دوم محرم‌الحرام و ورود کاروان امام حسین(علیه السلام ) به کربلا، در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر( علیهم السلام ) اصفهان برگزار شد.

در این مراسم زائران و مجاوران حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) با شعار یا حسین و لبیک یا حسین انزجار و نفرت خود را از دشمنان اسلام اعلام کردند و با اهداف امام حسین (علیه السلام) در روز عاشورا هم پیمان شدند.

در تجمع بزرگ عاشورائیان که غروب شنبه با شعار لبیک یا حسین در این بارگاه نورانی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید محی الدین میرمرشدی به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام میرمرشدی با اشاره به اینکه ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است، گفت: ماه محرم ماه تولید حماسه، ماه پرورش، وفاداری، ایثار و از خودگذشتگی برای خداست.

وی با بیان اینکه باید فرزندان خود را عاشورایی تربیت کنیم، عنوان کرد: مادر خوب مادری است که فرزند خود را برای دین خدا تربیت کند، مانند محسن حججی ها که امروز سوریه و عراق را نجات می دهند با فرهنگ عاشورایی تربیت شده اند.

میرمرشدی در ادامه افزود: هنوز جوانانی مثل شهید حججی هستند که حاضرند برای امام حسین ( علیه السلام ) سر خود را بدهند. خیلی از جوانان را سراغ دارم که پس از شهادت محسن حججی کارهای ناپسند خود را ترک کرده اند.

در ادامه این همایش، مداح اهل بیت ( علیهم السلام ) حاج محسن شکل ابادی با مرثیه‌خوانی خود دل‌های عاشقان اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) را شور حسینی بخشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.