ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53114
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
تکرار ادعاهای بی‌اساس رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن علیه ایران

تکرار ادعاهای بی‌اساس رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن علیه ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن در مصاحبه با این شبکه، درباره موضع آمریکا در قبال بحران یمن گفت: دولت فعلی آمریکا موضع بهتری در مقایسه با دوره باراک اوباما دارد. اوباما بر جلوگیری […]

تکرار ادعاهای بی‌اساس رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن علیه ایرانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن در مصاحبه با این شبکه، درباره موضع آمریکا در قبال بحران یمن گفت: دولت فعلی آمریکا موضع بهتری در مقایسه با دوره باراک اوباما دارد. اوباما بر جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای متمرکز شده بود و معتقد بود در مقابل، باید به این کشور اجازه داد در منطقه اعمال نفوذ کند. 

هادی ادعا کرد: ما از آمریکایی ها خواستیم تا با اعمال فشار بر ایران به دنبال جلوگیری از گسترش نفوذ آن باشند زیرا راهبرد ایران تسلط بر تنگه باب المندب بود. تسلط همزمان بر باب المندب و تنگه هرمز باعث می شود این کشور دیگر نیازی به تبدیل شدن به یک قدرت هسته ای نداشته باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.