ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53139
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
محور مقاومت برای مراسم دفن داعش در سوریه آماده می‌شود

محور مقاومت برای مراسم دفن داعش در سوریه آماده می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله در مراسمی که به مناسبت محرم در «بیت‌جبیل» برگزار شده بود، اعلام کرد پایان داعش در سوریه نزدیک است. بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، قاووق گفت: سوریه مورد حمله خارجی قرار گرفت اما امروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله در مراسمی که به مناسبت محرم در «بیت‌جبیل» برگزار شده بود، اعلام کرد پایان داعش در سوریه نزدیک است.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، قاووق گفت: سوریه مورد حمله خارجی قرار گرفت اما امروز پس از حدود 7 سال این توطئه شکست خورد؛ محور مقاومت و در مقدمه آن حزب الله برای دفن داعش در سوریه آماده می‌شوند خصوصا اینکه قهرمانان مقاومت در این روزهای محرم در خط‌های مقدم «دیرالزور، بوکمال و المیادین» حضور دارند تا در نبرد اخیری که قرار است داعش را به همراه پروژه‌اش در آن دفن کنیم، شرکت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: حمله اسرائیل به برخی مناطق در سوریه نشان‌دهنده شکست پروژه اسرائیلی است و این همان چیزی است که اسرائیل را ناچار کرده نقابل از چهره حقیقی‌اش در حمایت از داعش و النصره بردارد.

شیخ قاووق به مواضع کشورهای عربی نیز پرداخت و گفت: موضع اتحادیه عرب و کشورهای عربی نسبت به حمله اسرائیل به کشوری عربی چیست؟ چرا باید در قبال حمله اسرائیل به سوریه شاهد سکوت رسمی کشورهای عربی باشیم ؟ موضع عربستان موضعی در حمایت از اسرائیل برای حمله به سوریه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.