ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53250
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش به عنوان بزرگترین ارتش کرایه‌ای دنیا در حال نابودی است

داعش به عنوان بزرگترین ارتش کرایه‌ای دنیا در حال نابودی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز یکشنبه در همایش تجلیل از طلاب و روحانیون رزمنده که در سالن جلسات مجتمع رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:  عزت و سربلندی امروز اسلام با دفاع مقدس تثبیت شد و شاکله اصلی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز یکشنبه در همایش تجلیل از طلاب و روحانیون رزمنده که در سالن جلسات مجتمع رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:  عزت و سربلندی امروز اسلام با دفاع مقدس تثبیت شد و شاکله اصلی این فرهنگ برگرفته از عاشورا بود که چنین ریشه‌اش محکم شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و گفت: امروز هر چه داریم از گنج و سفره تمام‌نشدنی عاشورا است.

ریحانی با بیان اینکه قبل از انقلاب واژه‌هایی همچون شهادت‌طلبی و ایثار را به مانند امروز نداشتیم و به یمن دفاع مقدس می‌بینیم امروز در بین جوانان این زیبایی‌ها تبلور یافته است بیان کرد: عاشورا سرچشمه جوشان و تبلور همه معرفتها و زیبای‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امروز در بستر سیاسی یاد گرفتیم زیر بار یوق هیچ کشوری نرویم و در بستر ابهت امام(ره) شرق و غرب را زیر پا گذاشته‌ایم عنوان کرد: عصبانیت امروز دشمنان اسلام به خاطر پیشرفتهای اسلام است و امام(ره) خودباوری را به ما آموخت و ما به باور رسیدیم که اگر ایمان داشته باشیم عده قلیل ما بر لشگر عظیم دشمن چیره خواهد شد.

ریحانی علما را صاحبان عرفان معرفی کرد و افزود: اگر عرفان، جهاد و سلحشوری در فضای جهادی با هم متحد باشند زیبایی‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز اسلام در همه دنیا در حال توسعه است و توانستیم بسترهای ذهنی و جغرافیایی را در سرتاسر جهان از آن خود کنیم گفت: دشمنان اسلام امروز به قدرت واقعی ایران اسلامی پی برده‌اند.

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سازمان ملل اظهار کرد: سخنان بزرگترین قدرت شیطانی جهان  نشان از ترس آنها از شجاعت و قدرت ایران برای از بین رفتن جغرافیای آنها است.

ریحانی با بیان اینکه ایران دارای قدرت پیشرفت چشمگیری است بیان کرد: ایران اکنون به قله‌های صعود نزدیک و دشمنان اسلام به افول نزدیک می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز داعش به عنوان بزرگترین ارتش کرایه‌ای​ دنیا در حال نابودی است عنوان کرد: ولی متأسفانه فکر داعش باقی می‌ماند و باید با درصدد باشیم افکار آنها را هم نابود کنیم و این جنگ بسیار خطرناک‌تر از جنگ جعرافیایی با داعش است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه روحانیت در این راستا بسیار خطیر است گفت: در همه دورانها روحانیت پرچمداران حرکت علیه ظلم و بر له مظلوم بوده‌اند​ و جامعه روحانیت باید به عنوان الگو عمل کند تا جامعه را به سمت پیروزی سوق دهد.

ریحانی با اشاره به ایثار شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس افزود: این شهدا نه تنها در مکتب عرفان نظری حرف می‌زنند بلکه در مکتب عملی هم در خط اول حضور دارند.

وی با بیان اینکه امروز اعتقادات با سیاست گره خورده و برای ادامه راه و رسیدن به پیشرفت و افقی که امام(ره) و رهبر انقلاب تعیین کرده‌اند​ بیان کرد: جامعه روحانیت با الگو بودن و نشان دادن فضای اعتقادی می‌شتوانند جامعه را به سمت پیروزی و شکست دشمن سوق دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.