ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53278
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
ملت های عرب همراه مردم سوریه/رویدادها و تحولات سوریه در یک نگاه/دوم مهر

ملت های عرب همراه مردم سوریه/رویدادها و تحولات سوریه در یک نگاه/دوم مهر

** بشار اسد رئیس جمهوری سوریه امروز در دیدار با هیات موریتانیایی گفت که بیشتر ملت های عرب در مقابله با تروریسم درکنار ملت سوریه ایستاده اند و عرب هایی که از تروریسم حمایت و پشتیبانی مالی کردند در برابر ملت های حامی سوریه، عدد قابل توجهی نیستند. ** ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت، […]

** بشار اسد رئیس جمهوری سوریه امروز در دیدار با هیات موریتانیایی گفت که بیشتر ملت های عرب در مقابله با تروریسم درکنار ملت سوریه ایستاده اند و عرب هایی که از تروریسم حمایت و پشتیبانی مالی کردند در برابر ملت های حامی سوریه، عدد قابل توجهی نیستند.

** ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت، امروز مناطق دیگری از استان حمص را از گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کرده و به پیشرروی خود در مناطق شرقی این استان ادامه دادند.
یگان های ارتش سوریه در این عملیات منطقه ای به طول 10 و عمق 5 کیلومتر را از گروه تروریستی تکفیری داعش بازپس گرفتند.

** همزمان با انتشار اخبار رسانه ای مبنی بر آمادگی نیروهای ویژه روسی برای مقابله با نظامیان آمریکایی در سوریه، روزنامه ماسکوفسکی کامسامولتس هم از پخش جزوه های آموزش جنگ احتمالی بین نیروهای دو کشور در آمریکا خبر داد.
این رسانه روسی امروز به نقل از تارنمای آمریکایی نشنال اینترست نوشت: بخشی از دستورالعمل 68 صفحه ای انتشار یافته، ویژه شیوه های جنگی نیروهای روسیه و راهکارهای مقابله با آن است.

** عملیات ارتش سوریه در اطراف دیرالزور با هدف تنگ کردن عرصه بر گروه تروریستی داعش در محله های شرقی این شهر، با پشتیبانی هوایی روسیه ادامه دارد.
خودروهای پوشیده از گرد و خاک پارک شده در کنار خیابان های خالی از عابر، ساختمان های ویران، درختان خشک و بازاری درحال بازگشت تدریجی به حرکت و رونق منظره دیرالزور، 10 روز پس از شکست محاصره داعش است.

** عبدالقادر مساهل وزیر خارجه الجزایر در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با تاکید بر این که رابطه این کشور با ایران و کشورهای عربی تداخل و منافاتی ندارد، با درخواست از سوریه برای بازگشت به اتحادیه عرب بر لزوم حل و فصل تمامی اختلافات در منطقه از جمله بحران در روابط برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس تاکید کرد.

** سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسی ان.تی.وی گفت که پیروزی بر گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه، صحت ادعای واشنگتن مبنی بر این که هدف آن ها در این کشور فقط مبارزه با تروریسم است را نشان خواهد داد.
وی ادامه داد: زمانی که نابودی تروریست ها در سوریه تحقق یابد، روشن خواهد شد که واقعا این چنین است یا این که واشنگتن اهداف سیاسی دیگری را از حضور نظامی در این کشور دنبال می کند.

** ولیدالمعلم وزیر خارجه سوریه در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که سوریه با گام های استوار در مسیر سرکوب و ریشه کنی تروریسم گام برمی دارد و هر راه حلی باید براساس اصول ملی این کشور باشد و یکپارچگی سرزمینی و مردمی سوریه و مخالفت با هر دخالت خارجی خط قرمز ماست.

** ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، شهر معدان آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در استان الرقه را آزاد کردند.
با پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به شمال غرب دیرالزور، عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش در بخش هایی از استان های رقه و دیرالزور محاصره شدند و انسجام و هماهنگی این گروه تکفیری در این منطقه درحال فروپاشی است.
خاورم**7074**1144
خبرنگار: مینا غفرانی آذر* انتشار دهنده: علیرضا جباری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.