ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53380
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۴:۲۸
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین یادواره شهدای محله رضوان زاهدان برگزار شد

دومین یادواره شهدای محله رضوان زاهدان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان یکشنبه شب در این آیین گفت: بیش از 100 کشور جهان رژیم بعث عراق را در دوران جنگ تحمیلی، حمایت های مالی و نظامی کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.سرهنگ یوسف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان یکشنبه شب در این آیین گفت: بیش از 100 کشور جهان رژیم بعث عراق را در دوران جنگ تحمیلی، حمایت های مالی و نظامی کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.
سرهنگ یوسف ارجونی اظهار داشت: رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی و با تکیه بر تقوا و ایمان راسخ در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.
وی افزود: در آغازین روزهای جنگ تحمیلی هنوز اتحاد و همبستگی در بین نیروهای نظامی جمهوری اسلامی شکل نگرفته بود و همچنین سپاه و بسیج تازه تاسیس شده بوند اما در مقابل نیروهای متخاصم ایستادگی کردند.
وی تصریح کرد: در روزهای پایانی جنگ دشمن اصرار می ورزید که ما با شما سر جنگ نداریم و این اظهارات به خاطر ایستادگی جانانه رزمندگان اسلام در مقابل آنان بود.
وی بیان کرد: ایمان راسخ به خداوند، حمایت و پشتیبانی مردم از آرمان های انقلاب اسلامی، این نظام را به پیروزی رساند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: دشمنان درصدد هستند تا آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دچار تحریف کنند.
سرهنگ ارجونی اظهار داشت: تنها راه حفظ آرمان های انقلاب و دوران دفاع مقدس برپایی یادواره های شهدا در جامعه است تا از این طریق بتوان فرصت تحریف را از دشمنان گرفت.
وی بیان کرد: برپایی یادواره شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا محله رضوان زاهدان بیش از 20 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.