ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53382
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۴:۴۳
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
اخبار 8 تا 8 یکشنبه دوم مهر در آذربایجان غربی

اخبار 8 تا 8 یکشنبه دوم مهر در آذربایجان غربی

** ناشران در تنگنای بی پولی مخاطباناگرچه تنوع وسایل ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی در کاهش تمایل برای خرید و مطالعه کتاب بی تاثیر نیست اما امروزه پایین بودن قدرت خرید نیز دوست داران کتاب را در مضیقه و ناشران را بیش از پیش در تنگنا قرار داده است. ** برگزاری 600 ساعت کلاس […]

** ناشران در تنگنای بی پولی مخاطبان
اگرچه تنوع وسایل ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی در کاهش تمایل برای خرید و مطالعه کتاب بی تاثیر نیست اما امروزه پایین بودن قدرت خرید نیز دوست داران کتاب را در مضیقه و ناشران را بیش از پیش در تنگنا قرار داده است.

** برگزاری 600 ساعت کلاس آموزشی سیار برای زنان عشایر آذربایجان غربی
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: حدود 600 ساعت کلاس آموزشی سیار برای 85 نفر از زنان عشایر روستایی استان برگزار شده تا گام مهمی را در راستای محرومیت زدایی و ریشه کنی بی سوادی برداشته شود.

** برگزاری آئین یادبود 17 شهید فاجعه منا در مهاباد
مراسم یادبود 17 شهید فاجعه منا با حضور خانواده های این شهدا در مهاباد برگزار شد و امام جمعه این شهرستان در این آئین گفت: بی کفایتی برخی ها در عربستان موجب فاجعه منا شد.

** کاهش خروج گردشگران از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در اولویت قرار دارد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: کاهش خروج گردشگران داخلی از پایانه های مرزی این استان در اولویت قرار دارد.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.