ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 53455
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۳۸
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
علیپور: مدال‌های کیک بوکسینگ را به خانواده شهید والامقام حججی تقدیم می‌کنیم

علیپور: مدال‌های کیک بوکسینگ را به خانواده شهید والامقام حججی تقدیم می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علیپور، رییس انجمن‌های ورزشی، افزود : تاکنون سه مدال طلا ، نقره و برنز توسط ورزشکاران دلاور ما کسب شده و انشاالله این افتخارات تداوم خواهد داشت و ملی پوشان ایران با صید مدالهای خوش رنگ باعث سربلندی کشورمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علیپور، رییس انجمن‌های ورزشی، افزود : تاکنون سه مدال طلا ، نقره و برنز توسط ورزشکاران دلاور ما کسب شده و انشاالله این افتخارات تداوم خواهد داشت و ملی پوشان ایران با صید مدالهای خوش رنگ باعث سربلندی کشورمان شوند.

وی افزود : خانم شهناز میر حیدری واقعا عالی بود و فاطمه علیزاده نیز اگر هوشیاری بیشتری بخرج می داد می توانست مدال طلا بگیرد . هرچند که ارزش مدال نقره خانم علیزاده کمتر از طلا نبود. ایرج مرادی هم تلاش خود را کرد که جا دارد از این سه ملی پوش پرافتخار تشکر کنم .

علیپور ضمن قدردانی از ناصر نصیری رییس انجمن کیک بوکسینگ واکو ، کادر سرپرستی ، فنی و ملی پوشان گفت : نصیری یک فرد علاقه مند است که در کسب این موفقیت ها نقش بسزایی داشته است . ضمن اینکه باید از تلاش های بهزاد کتیرایی سرپرست ، مربیان عزیز وورزشکاران نیز تشکر ویژه داشته باشم .

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در ادامه گفت : خوشبختانه سطح کیفی مسابقات در عشق آباد بالاست و حضور قهرمانان جهان و آسیا باعث شده تا رقابت در کیک بوکسینگ جذاب تر از همیشه باشد . به نظر بنده پتانسیل ملی پوشان ما قابل تقدیر است و امید می رود که در ادامه با کسب مدالهای خوش رنگ بتوانیم در موفقیت کاروان ورزشی ایران ( کاروان شهید حججی ) نقش پررنگی داشته باشیم .

وی با تشکر از مسوولان وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک گفت : کیک بوکسینگ واکو حرفهای زیادی برای گفتن دارد و من امیدوارم که نگاه و حمایت مسوولان به این ورزش پرطرفدار و مدال آور جدی تر ازگذشته باشد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.