ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53534
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۳۷
  • 200 بازدید
  • ارسال توسط :
انتخابات کردستان عراق آغاز جنگ همیشگی بین اقلیت هاست

انتخابات کردستان عراق آغاز جنگ همیشگی بین اقلیت هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، امیرعلی حیدر امیری اظهار داشت: استعمار و طراحان جنگ نرم و سخت به دنبال این هستند که همیشه کشورهای مسلمان را درگیر کنند.   وی با بیان اینکه در حال حاضر شش کشور با داعش درگیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، امیرعلی حیدر امیری اظهار داشت: استعمار و طراحان جنگ نرم و سخت به دنبال این هستند که همیشه کشورهای مسلمان را درگیر کنند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر شش کشور با داعش درگیر هستند، عنوان کرد: داعش در حال شکست است و سردار سلیمانی گفتند که برای دو سه ماه آینده داعشی در عراق و سوریه وجود نخواهد داشت.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه استکبار جهانی روی مسئله باز کردن آتش اختلافات قومی قبیله ای، شیعه با سنی، شیعه و سنی با کردها و امثال اینها کار می کند، ادامه داد: ایجاد کردستان بزرگ برنامه استکبار برای پس از داعش بود و در زمانی که عراق و سوریه به عنوان محور مقاومت در حال پیروزی بر تروریسم جهانی هستند، اسرائیل دومی را در کشور عراق ایجاد کنند.

 

امیری تصریح کرد: از طرفی شورای امنیت بیانیه مخالفت با استقلال کردستان می دهد و از طرفی رژیم اشغالگر قدس بیش از ۵۰۰ مستشار نظامی در آنجا داشته و صندوق های رای از اسرائیل می آیند.

 

وی با بیان اینکه بادیگارد و نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس در کردستان عراق حضور یافته اند، افزود: گشت هوایی منطقه کردستان را اسرائیل بر عهده گرفته و این یعنی برای پس از داعش برنامه دارند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی به وظایف محور مقاومت در این برهه زمانی اشاره کرد و گفت: مخالفت با ایجاد کردستان مهمترین وظیفه محور مقاومت است چراکه اگر کردستان عراق ایجاد شود بدون شک کردهای سوریه، ترکیه و حتی ایران هم به دنبال استقلال خواهند بود.

 

امیری با بیان اینکه مرزهای هوایی کشورهای ترکیه، ایران و عراق با کردستان بسته شده است، یادآور شد: پرچم کردستان عراق را در کنار پرچم اسرائیل غاصب بلند کرده اند و مشاور رسانه ای مسعود بارزانی علنا بیان کرده که ما ممنون رژیم اسرائیل هستیم و تنها پشتیبان ما اسرائیل است.

 

وی با بیان اینکه محور مقاومت باید اقدام انگلیس در رابطه با اسکاتلند را انجام دهد، عنوان کرد: انگلیس جوری خوراک رسانه ای و تبلیغات انجام داده که هر بار رای گیری برای استقلال اسکاتلند می شود رای نمی آورد.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه حدود دو میلیون لر و لک در کردستان عراق وجود دارد، ادامه داد: ما باید در قالب جنگ نرم همین دو میلیون را به سمت خود جذب کرده و اگر زمانی انتخابات برگزار شد، اینها به عدم استقلال کردستان رای دهند.

 

امیری تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای ما باید اقلیت دو میلیونی لر و لک کردستان عراق را در نظر گرفته و کار حساب شده ای انجام شود که در آینده هم جلوی این کار را بگیریم.

 

وی افزود: پیش بینی می شود که انتخابات به صورت ناقص انجام شود اما اجازه استقلال به کردستان ندهند و جنگی بین کردها و شیعیان و اهل سنت برای همیشه شروع شود.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.