ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53542
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۴۴
  • 398 بازدید
  • ارسال توسط :
مستند «روی خط آتش» در خبرگزاری تسنیم رونمایی می‌شود

مستند «روی خط آتش» در خبرگزاری تسنیم رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مستند «روی خط آتش» جدید ترین مستند مرکز رسانه‌ای فاطمیون است که به کمک تصویربرداران افغانستانی در میدان مبارزه و نبرد سوریه تولید شده است. این مستند کامل‌ترین اثری است که تاکنون در رابطه با اتفاقات یکی از مهم‌ترین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مستند «روی خط آتش» جدید ترین مستند مرکز رسانه‌ای فاطمیون است که به کمک تصویربرداران افغانستانی در میدان مبارزه و نبرد سوریه تولید شده است.

این مستند کامل‌ترین اثری است که تاکنون در رابطه با اتفاقات یکی از مهم‌ترین مناطق سوریه یعنی تدمر (پالمیرا) تولید شده است. در این مستند ترس نیروهای داعش از حضور نیروهای مقاومت در این منطقه و درنهایت فرار آن‌ها و کشیده شدن خط آتش به دیرالزور و رقه به تصویر کشیده شده است.

«روی خط آتش» روز سه‌شنبه 4 مهرماه از ساعت 15 در خبرگزاری تسنیم واقع در خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد، پلاک 12 رونمایی و اکران می‌شود.

پس از رونمایی، نشست معرفی و گفت‌وگو درباره‌ این اثر با حضور کارگردان، تهیه ‌کننده و عوامل فیلم برگزار خواهد شد. در این مراسم از میر آقا موسوی یکی از موثرترین تصویربرداران افغانستانی تقدیر می‌شود.

این مستند به کارگردانی محمد حاجی مقصودی و تهیه‌کنندگی ساسان فلاح فر در مرکز رسانه‌ای فاطمیون تولید شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.