ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 53548
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۴۹
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
همه به استقبال حجت شهیدان می‌رویم

همه به استقبال حجت شهیدان می‌رویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، در بخش هایی از متن بیانیه این انجمن آمده است:شهر بار دیگر آذین شده است. آذین به قطره‌های درخشان اشک‌هایی در مظلومیت مردی مرد از تبار کربلاییان، دلیری عاشورایی و رزم‌آوری آسمانی! اویی که صحنه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، در بخش هایی از متن بیانیه این انجمن آمده است:
شهر بار دیگر آذین شده است. آذین به قطره‌های درخشان اشک‌هایی در مظلومیت مردی مرد از تبار کربلاییان، دلیری عاشورایی و رزم‌آوری آسمانی! اویی که صحنه اسارتش در چنگ یزیدیان زمان، به تمامی، صحنه‌ای شفاف و تکان‌دهنده از روز عاشورای حسینی را تداعی کرد. اویی که نشان داد اگر دل به مولای عاشقی سپرده باشی، زندگی و عروجت، رنگ قدسی می‌گیرد و حماسه دشت نینوا را در معبر تاریخ به تکرار می‌آیی! شهید حججی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، «حجت خداوند در مقابل چشمان همگان شد»، منت بر سر ما جاماندگان از خیل شهدا می‌گذارد و می‌آید تا پرده‌های غفلت و حجاب‌های روزمرگی را کنار زند و شهرمان عطر خوش شهادت گیرد.
می‌آید تا یادآورمان شود؛ حب حسین (ع)، معرفت حسینی می‌طلبد و جهاد رسم عاشقان و ضرورت و نشان وفاداری است. می‌آید تا به غافلان و نا اهلان و سیاست‌پیشگان بیاموزد که فرهنگ عاشورایی، غیرت و مجاهدت می‌طلبد و عافیت‌نشینی با حسینی بودن، در تعارضی چشمگیر است.
مدافع کیان اسلام و حریم عشق و نام نامی ایران، که رزم و شهادتش، نمایش صلابت مجاهدی مسلمان و آیتی از جنود الله بود، رجعتش ما را به بیعتی دوباره با شهدا فرا می‌خواند تا راه مقدس آنان را ادامه دهیم و جز حق نخواهیم و نپوییم و پاس مداریم!
انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در ادامه این بیانیه، ضمن اهدای سلام به مسافر حریم جهاد و عاشقی، برادران و خواهران ایمانی را به شرکت پرشور در مراسم استقبال از پیکر مطهر مجاهد فی سبیل‌الله شهید محسن حججی که روز چهارشنبه پنجم مهرماه جاری برگزار می‌شود دعوت می‌کند؛ تا این آیینِ احترام به مقام شهیدی عزیز و پاسدار حسینی، تبدیل به بستر بیعت و همدلی دیگر باره شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، محسن حججی شهید مدافع حرم 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان و عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که مردادماه 96 به اسارت اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه در آمد و داعشیان دو روز بعد از اسارت حججی، سر از پیکر پاکش جدا کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی چند روز پس از شهادت حججی در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استان های یزد و همدان فرمود: شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد.
بنا به اعلام روابط عمومی سپاه پاسداران، آیین تشییع پیکر «پاسدار شهید محسن حججی» پس از ورود به کشور، در روز چهارشنبه، پنجم مهرماه مصادف با ششم محرم الحرام در تهران برگزار می شود.
فراهنگ ** 1355 **1055
دریافت: علی اکبر قزوینیان**انتشار: زینب کارگر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.