ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 53588
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه خمین: شهدای مدافع حرم مصداق بارز ولایتمداری و شجاعت هستند

امام جمعه خمین: شهدای مدافع حرم مصداق بارز ولایتمداری و شجاعت هستند

حجت الاسلام سید علی حسینی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی افزود: هدف شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی، دفاع خالصانه از مرزهای اعتقادی است چنانچه این شهید بزرگوار در راه هدف خود، دنیا را متحیر کرد.وی اظهارکرد: شهدای مدافع با شهامت و شهادت خود، زیباترین تحلیل فلسفه ‌ای قیام حسینی را […]

حجت الاسلام سید علی حسینی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی افزود: هدف شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی، دفاع خالصانه از مرزهای اعتقادی است چنانچه این شهید بزرگوار در راه هدف خود، دنیا را متحیر کرد.
وی اظهارکرد: شهدای مدافع با شهامت و شهادت خود، زیباترین تحلیل فلسفه ‌ای قیام حسینی را برای دنیا تفسیر کردند.
امام جمعه خمین بیان کرد: آنها شاگردان خلف امام (ره) و رهبر فرزانه‌ای هستند که با تمسک به آموزه‌های قرآن و عترت یاری رساندن به مظلوم را از اصول جدایی‌ناپذیر نظام اسلامی می دانند.
حجت الاسلام حسینی در سخنرانی دیگر خود به تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم زمانی که دعوت خود را شروع کرد تلاش کرد مردم را آگاهانه و با بررسی و تحقیق به دین اسلام جذب کند.
امام جمعه خمین تاکید کرد: امام خمینی (ره) شاگرد مکتب عاشورا بود و ملتی آگاه داشت که توانستند بر رژیم شاه پیروز شوند.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت خمین نیز گفت: ولایت پذیری، عدم سازش با جبهه باطل و استقامت در برابر تهدیدهای دشمنان، مهمترین پیام دفاع مقدس است.
سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ارزشمند ترین دوران ایثار و جوانمردی در تاریخ ایران اسلامی است و این ایثار و شهادت الهام گرفته از فرهنگ عاشورایی و حسینی است.
وی بیان کرد: مهمترین دغدغه امروز ولی فقیه برای نسل بعد از انقلاب اسلامی، دغدغه فرهنگی و اقتصادی است که تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با یک روحیه جهادی و انقلابی، اهداف دشمنان را با شکست مواجه می کند.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت دارای 2 شهر ، 2 بخش و هفت دهستان است .
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.