ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53611
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۰۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
فعالیت 140 مبلغ از استان گلستان در موکب‌های کربلای معلی

فعالیت 140 مبلغ از استان گلستان در موکب‌های کربلای معلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام عباس داروئی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار داشت: 140 مبلغ و مبلغه از استان گلستان برای ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی برای زائران در موکب‌ها کربلای معلی شناسایی کردیم. وی با بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام عباس داروئی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار داشت: 140 مبلغ و مبلغه از استان گلستان برای ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی برای زائران در موکب‌ها کربلای معلی شناسایی کردیم.

وی با بیان اینکه هر زائر نائب زیاره یک شهید در کربلای معلی است، گفت: ایجاد پایگاه فرهنگی را در پیاده‌روی اربعین حسینی دنبال می‌کنیم و همه مساجد را برای ترغیب و حضور مردن در پیاده‌روی اربعین حسینی فعال کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گلستان یادآور شد: این حرکت عظیم و راهپیمایی حرکت بسیار باارزش و معنوی است و در ابعاد مختلف روز به روز به عظمت اسلام، شیعه و مقام و منزلت کربلا را اعتلای می‌بخشد. یقینا برای امنیت زائران و رفاه زائران اقداماتی انجام می‌شود و امید داریم راهپیمایی خوبی انجام شود و همه تمهیدات اندیشیده شده است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گلستان با بیان اینکه ویزای انفرادی نیز امسال برای زائران در نظر گرفته شده، تاکید کرد: پس از حماسه راهپیمایی اربعین حسینی سال گذشته، تلاش شد ضعف‌ها برطرف شود تا راهپیمایی باشکوهی امسال برگزار شود.

داروئی یادآور شد: در این ایام براساس چارچوب کارهای قبل از اربعین اقداماتی را انجام می‌دهیم و ستاد اسکان موضوع موکب‌ها را دنبال می‌کند و به زائران در راهپیمایی حسینی خدمات می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گلستان افزود: در سال گذشته اهل تسنن گلستان استقبال خوبی از این راهپیمایی حسینی داشتند و امسال نیز این گونه است. در رابطه با اعزام اربعین حسینی کل نظام وارد صحنه هستند و یک نهاد و طیف خاصی در این فعالیت درگیر نیستند و سال گذشته 7 کمیته برای پیاده‌روی اربعین داشتیم و یک کمیته آن فرهنگی است که 17 زیر مجموعه از دستگاه‌ها در استان دارد.

وی گفت: تبلیغ و اطلاع‌رسانی برنامه اربعین، تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی شهری، تهیه محصولات فرهنگی برای زائران حسینی، برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین به صورت متمرکز در سطح امام زاده‌های گلستان و اعزام مبلغ و مبلغه به کربلا جهت استقرار در موکب از دیگر اقدامات ما به شمار می‌رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.