ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53626
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۲۹
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
اعزام کاروان‌های راهیان نوربه مناسبت تاسوعا وعاشورای حسینی

اعزام کاروان‌های راهیان نوربه مناسبت تاسوعا وعاشورای حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از اعلام روز دوشنبه بسیج، به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اعزام سه‌روزه کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و ستاد شهید باقری به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور با حضور عموم مردم برگزار می‌شود. مدت اعزام برای این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از اعلام روز دوشنبه بسیج، به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اعزام سه‌روزه کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و ستاد شهید باقری به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.
مدت اعزام برای این اردوی سه‌روزه از هفتم لغایت نهم مهرماه همزمان با ایام تاسوعا و عاشور بوده و در طول این سفر معنوی زائران از یادمان‌های مختلف بازدید کرده و مراسم ویژه ظهر عاشورا طبق روال هرساله در قتلگاه فکه برگزار خواهد شد.
بر پایه این اعلام، علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به‌صورت اینترنتی با آدرس http://rahiyannoor.ir/ ارتباط برقرار کنند.
سردار سید صادق حسینی عضو ستاد راهیان نور کشور در خصوص حماسه آفرینی های رزمندگان در جبهه های غرب کشور و به ویژه عملیات های مختلف دفاع مقدس اظهار کرد: بی شک آرامش ، آسایش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادتها و فداکاری های مردانی است که در برابر دشمن ایستادند و حماسه ای ماندگار در تاریخ آین آب و خاک رقم زدند و برای همیشه تاریخ مایه فخر و مباهات این سرزمین خواهند بود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت ها و حماسه آفرینی های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه نسل جوان امروز نیازمند شناخت حماسه های دوران دفاع مقدس است گفت: بهترین بستر برای تبین حماسه های دروان دفاع مقدس، حرکت در مسیر راهیان نور است.
سردار حسینی خاطر نشان کرد: در سال های اخیر به به برکت همین حرکت با برکت شاهد حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب ، شمالغرب و جنوب کشور بوده ایم .
اجتمام / 1095 ** 1418
خبرنگار : رضائی مجد ** ناشر: مریم برزآبادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.