ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53628
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۳۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
راه اندازی موکب اتوبوسی هیئت محبین المجتبی در شهر کرمان

راه اندازی موکب اتوبوسی هیئت محبین المجتبی در شهر کرمان

محمود ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه واقعه عاشورا درس بزرگی برای عبرت آموزی است، اظهار کرد: ظلم هیچ گاه پایدار نیست و رهروان ظالمان عاقبتی نیک نخواهند داشت. وی قیام عاشورا را به بلندای تاریخ اسلام دانست و افزود: این واقعه، تمامی انسان ها از هر دین و آیینی به حیرت […]

محمود ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه واقعه عاشورا درس بزرگی برای عبرت آموزی است، اظهار کرد: ظلم هیچ گاه پایدار نیست و رهروان ظالمان عاقبتی نیک نخواهند داشت.

وی قیام عاشورا را به بلندای تاریخ اسلام دانست و افزود: این واقعه، تمامی انسان ها از هر دین و آیینی به حیرت واداشته و سرمشق بسیاری از نبردهای بزرگ بشریتش ده است.

ایرانمنش با اشاره به آغاز به کار موکب اتوبوسی از اول محرم گفت: موکب اتوبوسی هیئت محبین المجتبی به منظور جلوه بخشی و عظمت بخشی به فضای محرم شهر کرمان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این موکب در دهه اول محرم در مکان های مختلف شهر کرمان ایستگاه دارد، افزود: با راه اندازی این موکب، عزاداران و مهمانان امام حسین (ع) می توانند با حضور در مسیرهای اعلام شده از برنامه های ویژه این ایام بهره مند شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.