ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53634
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۳
  • 294 بازدید
  • ارسال توسط :
پروفسور مهدیان برای درمان ایثارگران به ایران سفر می ‌کند

پروفسور مهدیان برای درمان ایثارگران به ایران سفر می ‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز دوشنبه ایرنا از بنیادشهید، ایرج عربی گفت: با توجه به سیاست ‌ها و برنامه ‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بر اساس استراتژی هدف گذاری شده در درمان ایثارگران، دعوت از اساتید معتبر بین المللی در برنامه های جاری معاونت بهداشت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز دوشنبه ایرنا از بنیادشهید، ایرج عربی گفت: با توجه به سیاست ‌ها و برنامه ‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بر اساس استراتژی هدف گذاری شده در درمان ایثارگران، دعوت از اساتید معتبر بین المللی در برنامه های جاری معاونت بهداشت و درمان بنیاد پیگیری و اجرا می ‌شود.
وی ادامه داد: در همین راستا پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان و تیم پزشکی ایرانی آبان ماه 96 جهت ویزیت و درمان ایثارگران به ایران سفر می کنند.
عربی ادامه داد: جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگر که از مشکل ستون فقرات رنج می برند حداکثر تا پایان 15 آبان ماه، برای تشکیل پرونده به بنیادشهید مناطق مراجعه و یا با شماره تلفن 42684351«ستاد جذب متخصصان و اعزام به خارج جانبازان» تماس حاصل کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، همچنین امور درمانی برای 47 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران توسط پرفسور بیک مهاجری فوق تخصص ارتوپدی و لگن از کشور اتریش از روز 17 تا 21 تیرماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی ساسان انجام شد.
پروفسور حسن مهدیان فوق تخصص جراحی ستون فقرات از کشور انگلستان 26 فرودین ماه 96 به ایران سفر کرد و به مدت یک هفته جانبازان و خانواده شهدایی را که از مشکلات ستون فقرات رنج می‌ برند ویزیت کرد.
همچنین 27 خردادماه تا سوم تیرماه بار دیگر پرفسور مهدیان فوق تخصص ستون فقرات از انگلستان 11عمل جراحی و 97 مورد ویزیت و مشاوره درمانی برای خانواده‌ های شهدا و جانبازان انجام داد.
انجام امور درمانی برای 47 نفر از ایثارگران توسط پروفسور یورگنس فوق تخصص کتف و شانه از کشور آلمان از دیگر اقدامات برای جانبازان در روزهای 21 و 22 مردادماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی ساسان بوده است.
براساس آماربنیادشهید، آمار جانبازان زیر 25 درصد 331 هزار و 555 تن، جانبازان 25 درصد و بالاتر 233 هزار و 267 تن، جانبازان 50 تا 69 درصد 25 هزار و 481 و جانبازان بالای 70 درصد حدود 9 هزار و 688 است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند.
اجتمام ** 7268 ** 1418
تنظیم کننده: مهناز بیرانوند ** ناشر: مریم برزآبادی
** آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.