ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53642
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب مازندران در شهر کوت برگزار می شود/ اربعین تریبون شیعیان

موکب مازندران در شهر کوت برگزار می شود/ اربعین تریبون شیعیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برپایی موکب اربعین حسینی در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: قیام امام حسین (ع) برای همیشه در قلب‌ها و ذهن‌ها زنده است و تا ابد بسیاری از ملت‌های جهان از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برپایی موکب اربعین حسینی در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: قیام امام حسین (ع) برای همیشه در قلب‌ها و ذهن‌ها زنده است و تا ابد بسیاری از ملت‌های جهان از آن بهره‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) با رشادت و در راه اسلام مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و در این راه حتی خانواده خود را به میدان فرستاد، افزود: تاکنون دنیا چنین قیامی مانند قیام امام حسین (ع) به خود ندید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و لزوم اهمیت هرچه بیشتر آن، ادامه داد: مقام معظم رهبری بر حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی اربعین حسینی تاکید دارند و باید بیشتر به آن توجه شود.

حیدری با بیان اینکه تاریخ هیچ اجتماعی را بزرگتر از اجتماع اربعین به خود ندیده است، خاطرنشان کرد: اربعین امام حسین(ع) تریبون مسلمانان و شیعیان جهان است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در اربعین حسینی باید اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان اثبات کنند، تصریح کرد: اربعین حسینی گردهمایی بزرگ مسلمانان جهان، کنگره عظیم حسینی و بی‌سابقه جهان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: بسیاری از کشورهای مختلف و حتی استکبار جهانی چشم به اربعین حسینی دوخته‌اند و حتی به‌نبال این هستند که پیاده‌روی اربعین حسینی را کم‌رنگ جلوه دهند و یا آن را سانسور خبری کنند.

حیدری حضور سازمان اوقاف در اربعین حسینی را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت اوقاف برای حضور فعال در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار بالا است و از این رو اوقاف مازندران تلاش می‌کند حضوری اثرگذار در اربعین امسال داشته باشد.

وی از برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر کوت عراق خبر داد و تصریح کرد: موکب اوقاف مازندران در جوار موکب اوقاف استان‌های گیلان، گلستان و لرستان برپا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان گفت: اوقاف مازندران در حال تدارک برای حضوری فعال و اثرگذار در پیاده‌روی اربعین حسینی است و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.