ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53673
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
  • 242 بازدید
  • ارسال توسط :
جدایی کردستان عراق نقشه شوم صهیونیست است/ امریکا و اسرائیل بدنبال نا امن نگه داشتن منطقه هستند

جدایی کردستان عراق نقشه شوم صهیونیست است/ امریکا و اسرائیل بدنبال نا امن نگه داشتن منطقه هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «تیتریک»، با اشاره به برگزاری همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق گفت: طبیعتا یکسری خواسته های ریشه داری مردم کردستان دارند اما این خواسته ها تا زمانیکه آمریکا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «تیتریک»، با اشاره به برگزاری همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق گفت: طبیعتا یکسری خواسته های ریشه داری مردم کردستان دارند اما این خواسته ها تا زمانیکه آمریکا از راه های دیگری امکان بر هم زدن منطقه را داشته باشد، بروز نمی کند؛ یعنی تا زمانیکه که منطقه به واسطه جنگ و درگیری نا آرام است کسی به فکر استقلال کردستان و خواسته های مردم این منطقه نیست.

وی تصریح کرد: امروز که داعش و تروریست با کمک جمهوری اسلامی در حال ریشه کن شدن در منطقه است، به فکر استقلال کردستان افتاده اند.

نماینده کرمانشاه با بیان اینکه منطقه بر اساس سناریوهای از پیش تعیین شده صهیونیسم و آمریکا همواره باید ناامن باشد تصریح کرد: اقلیم کردستان عراق در این مسئله بازیچه ای بیش نیست ،کما اینکه تنها رژیم صهیونیستی است که از این همه پرسی حمایت کرده است در واقع اینها دلشان برای کردستان و مطالبات مردم نسوخته بلکه با تجزیه عراق آن ها راحت تر می توانند به نقشه از "دجله تا فرات" دست پیدا کنند.

مصری افزود: برادران اهل سنت و مردم استان کرمانشاه کاملا بر این مسئله واقف هستند که این نقشه، نقشه شوم صهیونیسم و آمریکاست لذا بر یکپارچگی کشور عراق و جلوگیری از تنش های مرزی تاکید دارند .

نماینده کرمانشاه با اشاره به مانور روز گذشته اظهار داشت: خوشبختانه مانور بسیار خوبی در منطقه انجام شد و توان رزمی و دفاعی کشور در مرزهای استان کرمانشاه به نمایش گذاشته شد تا دشمن بداند که ما کاملا مسلط و مشرف هستیم.

 

وی در واکنش به اخباری مبنی بر ابراز احساسات عده ای در داخل کشور نسبت به برگزاری همه پرسی استقلال کردستان عراق گفت: در ابتدای شکل گیری داعش هم یک عده کم اطلاع از این گروه تروریستی حمایت کردند اما معنایش این نیست که این افراد براساس قرائن و شواهد مطالعاتی این حمایت را انجام دادند، بلکه بعد از مدتی که زوایای کار برایشان روشن شد و برای آن ها توضیح داده شد دست از حمایت داعش برداشتند در حال حاضر نیز اگر این عده محدود متوجه این نقشه شوم شوند قطعا از این همه پرسی حمایت نخواهند کرد.

مصری در پایان خاطر نشان کرد: قطعا این افراد بر اساس آگاهی سیاسی عمل نکرده اند، ممکن است این حمایت احساسی باشد ولی قطعا آگاهانه نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.