ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53706
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

آداب عزاداری حضرت سید‌الشهدا(ع) در رادیو معارف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی صفایی، مدیر گروه معارف،‌ فقه و اندیشه رادیو معارف از پخش استفتائات مرتبط با عزاداری اهل بیت(ع) در برنامه زمزم احکام خبر داد.مدیر فقه و اندیشه رادیو معارف در این باره گفت: این رسانه دینی مقارن با ایام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی صفایی، مدیر گروه معارف،‌ فقه و اندیشه رادیو معارف از پخش استفتائات مرتبط با عزاداری اهل بیت(ع) در برنامه زمزم احکام خبر داد.مدیر فقه و اندیشه رادیو معارف در این باره گفت: این رسانه دینی مقارن با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) به استفتائات مرتبط با عزاداری اهل بیت(ع) توسط مراجع معظم تقلید یا نمایندگان مراجع پاسخ می‌دهد.
وی همچنین افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین وحیدپور در این برنامه در خصوص شیوه عزاداری و برگزاری مراسم و مجالس مذهبی سخن می‌گوید.
برنامه «زمزم احکام» با تلاش گروه معارف، فقه و اندیشه رادیو معارف شنبه تا پنجشنبه ساعت 11 از صدای فضیلت پخش می‌شود. علی اسماعیلی تهیه‌کنندگی و سیدمرتضی موسوی‌نژاد اجرای برنامه را بر عهده دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.