ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 53995
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۱۴
  • 369 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمات رسانی موکب های آذربایجان شرقی به 27 هزار زائر حسینی

خدمات رسانی موکب های آذربایجان شرقی به 27 هزار زائر حسینی

علی داداش زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، مدت زمان استقرار موکب های آذربایجان شرقی در عراق را 20 روزه و از سوم تا 23 آبان ماه اعلام و اظهار کرد: این طرح از 15روز قبل و پنج روز بعد از اربعین شهادت سیدالشهدا و شهدای کربلا در مسیرهای سامرا ـ […]

علی داداش زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، مدت زمان استقرار موکب های آذربایجان شرقی در عراق را 20 روزه و از سوم تا 23 آبان ماه اعلام و اظهار کرد: این طرح از 15روز قبل و پنج روز بعد از اربعین شهادت سیدالشهدا و شهدای کربلا در مسیرهای سامرا ـ بغداد، بصره ـ بغداد و در مرز شلمچه طعام گرم و میان وعده به زائران ارائه می کنند.
وی افزود: ستاد عتبات عالیات آذربایجان شرقی که مسئولیت جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه زائرین حسینی را به عهده دارد با مشارکت اعضای هفت موکب شناسنامه دار به طور رسمی در دو منطقه و در مسیر بصره ـ مرز شلمچه و نیز بین راهی سامرا ـ بغداد مستقر خواهند شد.
داداش زاده ادامه داد: زائران مسیر بغداد ـ سامرا که درخواست اسکان داشته باشند، ستاد عتبات آذربایجان شرقی با هماهنگی های منطقه ای نسبت به محل استراحت زائرین اقدام خواهد کرد.
وی، به اقدامات بازسازی ضریح تل زینبیه توسط کارشناسان و هنرمندان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: نیم قطعه مانده ضریح تل زینبیه در کربلا توسط خادمین ستاد عتبات استان به اتمام رسیده که انشا الله تا اربعین حسینی نصب خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دفتر استانی ستاد بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه معصومین علیهم السلام و رسیدگی به اماکن مذهبی در کشور عراق و دیگر کشورها فعالیت خود را در آذربایجان شرقی از سال 1382 آغاز کرده است.
جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی و کمک به بازسازی و مرمت عتبات عالیات از وظایف اصلی ستاد آذربایجان شرقی است.
مرمت ایوان طلای نجف اشرف، ساخت صحن فاطمه الزهرا در نجف اشرف، صحن عقیله العرب در کربلای معلا و توسعه حرم های مطهر امام علی (ع)، امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل از برنامه ها و فعالیت های عمده ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.