ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54019
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۳۷
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
تک‌خاطره‌های دفاع‌مقدس را در «شبیه افسانه‌ها» بخوانید

تک‌خاطره‌های دفاع‌مقدس را در «شبیه افسانه‌ها» بخوانید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شبیه افسانه‌ها عنوان دفتر اول یک کتاب کوچک 56صفحه‌ای به قلم سیدغلامرضا حسینی است که تک خاطره‌ای از شهدا زینت بخش هر صفحه آن است. چند خاطره از این کتاب می‌خوانیم: کوموله ها پیغام دادند: براى تحویل جنازه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شبیه افسانه‌ها عنوان دفتر اول یک کتاب کوچک 56صفحه‌ای به قلم سیدغلامرضا حسینی است که تک خاطره‌ای از شهدا زینت بخش هر صفحه آن است.

چند خاطره از این کتاب می‌خوانیم:

کوموله ها پیغام دادند: براى تحویل جنازه شهید رضا جنیدى سى هزار تومان مى خواهند.
خانواده در جواب گفتند: " شهید ما را آتش بزنید، ما به ضد انقلاب پول نمى دهیم "

***

 

«استفاده اختصاصى ممنوع»

باید سریع بچه را که دستش شکسته بود به بیمارستان مى رساندیم، شهید برونسى دوان دوان رفت و تاکسى گرفت، ماشین سپاه که در اختیارش بود جلوى در خانه پارک بود!

***

بعد از فتح منطقه اى در سوریه یکى از مدافعان حرم رو به شهید مرتضى عطایى کرد و پرسید: جاى شهدا خالى نیست؟ ابوعلى جواب داد: این چه حرفیست! جاى ما پیش شهدا خالیست! 
خیلى زود به آرزویش رسید، ساعتى بعد شهید شد…

 

چاپ اول این کتاب همزمان با هفته_دفاع_مقدس توسط انتشارات هنگام و در شمارگان 2000نسخه و با قیمت پشت جلد 2000تومان منتشر شده است. و به مناسبت هفته دفاع مقدس با 50%تخفیف عرضه می شود.

برای تهیه این کتاب با تلفن مرکز پخش 88503341 تماس بگیرید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.