ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54057
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۲۰
  • 472 بازدید
  • ارسال توسط :
حزب موتلفه اسلامی از مردم برای شرکت در تشییع «شهید حججی» دعوت کرد

حزب موتلفه اسلامی از مردم برای شرکت در تشییع «شهید حججی» دعوت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم تهران دعوت کرد تا در مراسم تشییع شهید «محسن حججی»، که در روز چهارشنبه در میدان امام حسین برگزار می‌شود، شرکت کنند. در این بیانیه خطاب به جوانان انقلابی تهران آمده است: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم تهران دعوت کرد تا در مراسم تشییع شهید «محسن حججی»، که در روز چهارشنبه در میدان امام حسین برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در این بیانیه خطاب به جوانان انقلابی تهران آمده است: روز چهارشنبه به تشییع مردی از دیار شهیدان نجف‌آباد می‌رویم که او نمونه شایسته‌ای از رویش‌های نورانی نسل سوم و چهارم انقلاب است.

این بیانیه می‌افزاید: شهید محسن حججی سند حقانیت مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی بویژه آمریکاست. او سند زنده بودن ارزش‌های انقلابی و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

در این بیانیه بابیان اینکه او پاک بود و مخلص، بی ریا بود و شجاع و از همه مهمتر مقاوم بود و مقتدر، آمده است: همه شهدای مدافع حرم این چنین هستند. شهدای مظلوم مدافع حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه حافظ امنیت و اقتدار ملی ایرانیان هستند اما شهید محسن حججی گل سر سبد این شهیدان است.

این پیام می‌افزاید: نگاه نافذ او و پیام چشمهایش هنگامی که به سمت قتلگاه می‌رفت با ملت ما و ملت‌های جهان سخن‌ها داشت. او جلوه‌ای از صحنه‌های حماسه‌ساز کربلا را در پیش چشمان ملت ما مجسم و رونمایی کرد.

حزب موتلفه اسلامی در پیام خود آورده است: امروز شهید محسن حججی از رزمندگان سلحشور لشگر نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمادی از یاران با وفای امام حسین(ع) در کربلای سال 1396 است.

این پیام می‌افزاید: بدون شک شهید محسن حججی به عنوان یکی از نام‌آورترین شهدای ایران است که در شمار اصحاب امام حسین(ع) نام او در تاریخ اسلام ثبت است. او اگر در سال 61 هجری بود حتما به کربلا می‌رفت و در کنار دیگر یاران امام حسین(ع) نهضت عاشورا را یاری می‌کرد.

حزب موتلفه در این پیام خود تاکید کرده است: وصیت نامه شهید حججی چنین حقیقتی را گواهی می‌دهد. او در وصیت نامه خود صادقانه و با آغوش باز، شهادت خود را خبر داده بود. وصیتنامه او شور حسینی را در جامعه ما زنده کرد و فرهنگ جهاد و شهادت را احیا نمود.

در این بیانیه با اشاره به اینکه شهید حججی نمادی از پیروزی خون بر شمشیر است. در چشم‌های او می‌توان تمام صحنه‌های حماسه یاران امام حسین(ع) را در کربلا دید، تاکید شده است: این تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «خداوند شهید حججی را بعنوان حجتی در مقابل چشمان همگان قرار داد» عظمت، شکوه، و ارزش کار بزرگ این شهید عزیز را نشان می‌دهد.

حزب موتلفه اسلامی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد این شهید عزیز و عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و نیز خانواده سرافراز محسن حججی از عموم مردم مومن و انقلابی تهران دعوت کرده که با شرکت در مراسم تشییع این شهید والامقام، که در روز چهارشنبه در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود، بار دیگر ثابت کنند که همواره بر میثاق خود با شهیدان و مدافعان حریم انقلاب اسلامی استوارند».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.