ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 54191
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
روایتی از زندگی شهید مرحمت بالازاده در روضه قاسم/مستندی برای نوجوان شهید ایرانی

روایتی از زندگی شهید مرحمت بالازاده در روضه قاسم/مستندی برای نوجوان شهید ایرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، شهید مرحمت بالازاده یکی از شهدای نوجوان دوران دفاع مقدس است؛ پسری از اهالی اردبیل که در سنین کودکی پیروزی انقلاب را دید و تازه داشت بزرگ می شد که جنگ به ملت ایران تحمیل شد. مرحمت که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، شهید مرحمت بالازاده یکی از شهدای نوجوان دوران دفاع مقدس است؛ پسری از اهالی اردبیل که در سنین کودکی پیروزی انقلاب را دید و تازه داشت بزرگ می شد که جنگ به ملت ایران تحمیل شد.

روضه قاسم برای نوجوان شهید ایرانی
مرحمت که در سن نوجوانی به سر می برد مصلحت را در این دید که به جبهه برود و دوشادوش رزمندگان اسلام، به دفاع از میهن اسلامی بپردازد؛ او به جبهه رفت تا ندای رهبر انقلاب مبنی بر بسیج همگانی برای دفاع از اسلام و قرآن را لبیک گفته باشد.

مستند “روضه قاسم” درباره این شهید دوران هشت ساله جنگ تحمیلی است؛ در این فیلم با برادر، معلم و همکلاسی های شهید بالازاده گفت وگو شده است همچنین فیلمی از مصاحبه با خود او که در دوران جنگ انجام شده هم به نمایش در می آید.

روضه قاسم برای نوجوان شهید ایرانی
امیر حسین نوروزی تهیه کنندگی و کارگردانی این مستند را بر عهده داشته که برای پخش از شبکه افق در روز سه شنبه 4 شهریورماه ساعت 18:00 در نظر گرفته شده و تکرار آن هم ساعت 11:00 روز بعد روی آنتن می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.