ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54197
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
  • 695 بازدید
  • ارسال توسط :
امروز اصل توان دفاعی ما قدرت مردمی است

امروز اصل توان دفاعی ما قدرت مردمی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مسعود اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین درمراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ،انتظامی ،بسیج و مسئولین شهرستان نایین ضمن تسلیت ماه سوگواری سید الشهدا (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گقت : وجود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مسعود اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین درمراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ،انتظامی ،بسیج و مسئولین شهرستان نایین ضمن تسلیت ماه سوگواری سید الشهدا (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گقت : وجود پیشکسوتان عرصه جهاد و خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی در صبحگاه پرتویی از عشق و ارادت به ایران اسلامی است.

وی افزود : هشت سال دفاع مقدس دستاوردها و پیام هایی داشت که امتداد عاشورای حسینی بود و هر آنچه که در عاشورا اتفاق افتاد نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس دیده ایم.
فرمانده سپاه نایین یکی از تفاوت های عاشورا با دفاع مقدس را معرفت و به رسیدن رشد و کمالات در مردم دانست.

وی از دیگر تفاوت های دفاع مقدس با عاشورای حسینی را خلق حماسه به دست مردم اشاره و بیان داشت : از آنجاییکه دفاع مقدس مردمی بود و با حضورشان در این جنگ ، دفاع مقدس را خلق کردند ولی در عاشورا مردم امام زمان و مولایشان را همراهی نکردند .

سرهنگ اکبری اظهار داشت: امروز برکات هشت سال دفاع مقدس را می بینیم جنگی که با هدف براندازی نظام نوپای ایران اسلامی و به منظور جلوگیری از ظهورانقلاب علیه ما تحمیل شد که ایران اسلامی همواره مورد تهدید و تعرض دشمنان در قبل و بعد از انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد : دشمن قبل از انقلاب با انگیزه های کشور گشایی ، استبدادی و استکباری و بعد از انقلاب با انگیزه جلوگیری از تفکر اسلام ناب محمدی کشور با کمک های مالی و نظامی بیش از 40 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم علیه ایران اسلامی جنگ سخت را تحمیل کرد.

فرمانده سپاه نایین با بیان اینکه آمریکا دراین جنگ به صورت مستقیم شرکت داشت گفت : آمریکایی ها با مورد هدف قرار دادن سکوهای نفتی و هواپیمای مسافربری با یجاد رعب و وحشت ، ملت ایران را تهدید کردند.

وی در ادامه مهمترین دستاورد های هشت سال دفاع مقدس را توان دفاعی و بازدارنگی عنوان کرد.

سرهنگ اکبری اضافه کرد : امروز اصل توان دفاعی ما قدرت مردمی است واگر اراده مردم در هدف گیری وبکارگیری صحیح موشک وجود نداشته باشد نمی توان موفق بود.

وی خاطرنشان کرد :همراهی و حضور مردم در همه عرصه ها،وحدت و یکپارچگی یکی از برکات هشت سال دفاع مقدس وحدت و همدلی است .

فرمانده سپاه نایین از دیگر برکات دفاع مقدس را الگوگیری از آن برشمرد و بیان کرد: اگر شهید حججی در دهه هفتاد کیلومترها بیرون از مرزهای اسلامی از کیان اسلام و ایران عزیز دفاع می کند به برکت الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر شهید حججی ها از رویش های انقلاب هستند گفت : امروز با وجود کم انقلابیون فرسوده و پشیمان از انقلاب، شهید حججی های زیاد داریم که این خود برکات ارزشمند دفاع مقدس است.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه دشمنان هر از چند گاهی کشور ما را با گزینه های روی میزشان تهدید می کنند ،تهدیه های نظامی را وحدت آفرین دانست.

وی در ادامه به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت : رئیس جمهور آمریکا با صحبت های توهین آمیز خود به ملت ایران از حضور و مشارکت مردم ، مسئولین یکپارچه و یکدل واهمه دارد.

فرمانده سپاه نایین تاکید کرد :آنچه که انقلاب ما را تهدید می کند جنگ نرم است و دشمن با استفاده از نفوذ د فرهنگی می خواهد ما را از هویت اسلامی و فرهنگی جدا کند چراکه ما در عرصه های امنیتی پیشرفت خوبی داشته ولی در عرصه های اقتصادی و فرهنگی دچار نقص هستیم .

وی در پایان افزود : یکی از ترفند های دشمن عدم وجود روحیه جهادی و انقلابی در مدیران ما است اگر مدیران ما جهادی نباشند در خون شهدا اهانت کرده اند و مهمترین وظیفه ما شناخت و تشخیص جبهه دشمن است که باید آن را تبیین کنیم و فراموش نکنیم در عرصه های فرهنگی و اقتصادی با روحیه جهادی باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم و خود را پاسدار انقلاب و در همه صحنه ها حضور داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برافراشته و سپس با گرامیداشت یادو خاطره شهدای جنگ تحمیلی بار دیگر با آرمانهای بلند امام راحل و نظام اسلامی تجدید پیمان کردند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.