ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54211
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۴
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
معلمان واقعیت های دفاع مقدس را به درستی تبیین کنند

معلمان واقعیت های دفاع مقدس را به درستی تبیین کنند

سردار مظاهر مجیدی روز سه شنبه در اولین یادواره شهدای فرهنگی ورزشکار استان همدان و یادبود شهید مدافع حرم شهید محسن حججی افزود: امروز ما به عنوان وارثان دفاع مقدس وظیفه داریم واقعیت های جنگ را آن گونه که اتفاق افتاد برای نسل امروز بیان کنیم.وی اضافه کرد: جنگ ما در دفاع مقدس جنگ نابرابری […]

سردار مظاهر مجیدی روز سه شنبه در اولین یادواره شهدای فرهنگی ورزشکار استان همدان و یادبود شهید مدافع حرم شهید محسن حججی افزود: امروز ما به عنوان وارثان دفاع مقدس وظیفه داریم واقعیت های جنگ را آن گونه که اتفاق افتاد برای نسل امروز بیان کنیم.
وی اضافه کرد: جنگ ما در دفاع مقدس جنگ نابرابری با دشمن بود و رژیم بعثی عراق از سوی 34 کشور پشتیبانی می شد و در زمان تبادل اسرا مشخص شد اسرای عراقی از 11 کشور عربی بوده اند اما ایران یک تنه در مقابل دشمن ایستاد.
وی بیان کرد: دفاع مقدس قطعه ای از تاریخ انقلاب اسلامی است و باید واقعیت های بزرگ دفاع مقدس را برای نیروهای نسل چهارم امروز که انقلاب و امام راحل و دوران دفاع مقدس بازگو کرد.
سردار مجیدی بیان خاطرات دفاع مقدس و واقعیت های آن را وظیفه همگان دانست و گفت: اگر در بیان خاطرات دفاع مقدس، سهم ویژه امام خمینی(ره) و نقش موثر تفکر رهبری در پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را نادیده بگیریم جفا کرده ایم.
وی تصریح کرد: امروز اگر هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و تفکر عمیق ایشان نبود هم اکنون با داعشی ها در کشور خود روبرو بودیم.
وی بیان کرد: برخی دوران مخلصانه دفاع مقدس را از روی عناد زیر سوال می برند و اگر عناد و دشمنی نباشد نمی توان تاریخ زیبا و پرتلاش و پر حماسه ایران اسلامی را زیر سوال برد.
وی با اشاره به رخدادهای اخیر در اقلیم کردستان گفت: استکبار جهانی در اقلیم کردستان بحث همه پرسی برای جداسازی را مطرح کرد تا ذهن ها را از منطقه عراق و سوریه بردارد و داعش را در جای دیگری به کار گیرد.
وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به اتحاد و همبستگی بیشتری نیاز داریم که در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم و برخی مسائل را باید به صورت یک گفتمان مطرح کنیم.
سردار مجیدی بیان کرد: جنگ دشمن به شیوه های جدیدی در آمده و از این شیوه ها نباید غافل شد که فعالیت در فضای مجازی یکی از این شیوه ها است.
استان همدان 14 شهید مدافع حرم و 17 شهید فرهنگی ورزشکار تقدیم کرده است.
هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریور ماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد و در این هفته 200 عنوان برنامه مختلف فرهنگی و هنری در این استان اجرا می شود.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشار دهنده:زهرا پیرنیا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.