ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54254
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
تغییر نام فرودگاه ارومیه به “شهید باکری” در شورای شهر تصویب شد‌

تغییر نام فرودگاه ارومیه به “شهید باکری” در شورای شهر تصویب شد‌

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به تراموای شهری ارومیه اظهار داشت: برای راه‌اندازی تراموای شهری تفاهمنامه‌ای با شرکت آلمانی که صاحب آن اهل ارومیه است منعقد شده ‌و تا محدوده‌ای که بتوانیم تراموا را از داخل شهر عبور دهیم به همان اندازه مناسب است. وی با اشاره به نقدهای […]

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به تراموای شهری ارومیه اظهار داشت: برای راه‌اندازی تراموای شهری تفاهمنامه‌ای با شرکت آلمانی که صاحب آن اهل ارومیه است منعقد شده ‌و تا محدوده‌ای که بتوانیم تراموا را از داخل شهر عبور دهیم به همان اندازه مناسب است.

وی با اشاره به نقدهای وارد به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه افزود: برای انجام این مهم باید مدیریت بسیار قدرتمندی وجود داشته باشد و مباحث مجاز از غیرمجاز و حلال از حرام تشخیص داده شود و به بهانه نشاط و شادابی نمی‌توان به هر کاری دست زد و نمی‌توان به شادابی بی اهمیت شد.

عضو شورای ‌شهر ارومیه گفت: مدیریتی می‌تواند این مهم را پیش ببرد که فکر مثبتی نسبت به جامعه در خود نهادینه کند و در کنار این موضوع باورهای دینی، مذهبی و ملی را آخت کند و تمامی کارهایی که انجام می‌شود باید با برنامه پیش برود تا از خطوط قرمز تخطی نکنیم و شادابی را برای مردم به ارمغان آوریم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دینی و مذهبی سطح شهر نیز باید در برگزاری برنامه‌ها بیش از پیش فعالیت داشته باشند و برنامه‌ها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند تا آسیب‌های اجتماعی در این میان شناسایی شود و در نهایت همگان دست به دست هم دهیم تا مشکلات را سروسامان بخشیم.

پناهی با اشاره به نام‌گذاری خیابان‌های سطح شهر ارومیه بیان کرد: بزرگ‌ترین مشکل در این موضوع بحث تعویض نام است چرا که اماکن با آدرس‌های سابق در همه جا ثبت شده‌اند و این موضوع می‌تواند در بسیاری از امور مردم و ادارات اختلال ایجاد کند و ادارات با مشکلات مواجه می‌شوند.

وی تصریح کرد: در نام‌گذاری یک سری اولویت‌ها وجود دارد که نام شهدا در جایگاه نخست قرار دارد و اولویت دوم نام‌های پیشنهادی است و برخی مواقع در نام گذاری‌ها مشکلاتی پیش می‌آید که نام گذاری‌های رنگارنگ صورت می‌گیرد و باید در انتخاب‌ها به خوبی عمل کنیم.

عضو شورای ‌شهر ارومیه تاکید کرد: نامگذاری بحث مفصلی است که نیاز به اصلاح دارد و در برخی اماکن اسامی تکراری نیز مشاهده می‌شود و چنین اصلاحاتی با این که سخت هستند ولی می‌توان آنان را انجام داد و امروز در کلان شهرها به بحث نام‌گذاری بیش از پیش اهمیت داده می‌شود.

وی یادآور شد: فرودگاه ارومیه به فرودگاه شهید مهدی باکری تغییر نام می‌دهد و مصوبه این موضوع در شورای اسلامی شهر ارومیه تصویب شده ‌و درخواست خواهیم کرد تا این موضوع در آینده اتفاق بیفتد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.