ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54271
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲:۱۸
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی در یمن

کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه سه شنبه تجمع مزدوران سعودی را در مناطقی از استان الجوف واقع در شمال و لحج واقع در جنوب یمن هدف قرار داد.در این حمله چندین گلوله توپ به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه سه شنبه تجمع مزدوران سعودی را در مناطقی از استان الجوف واقع در شمال و لحج واقع در جنوب یمن هدف قرار داد.
در این حمله چندین گلوله توپ به تجمع مزدوران در مناطق «العقبه» و «الخنجر» شهرستان «خب و الشعف» در استان الجوف شلیک شد که شماری زخمی برجای گذاشت.
در استان لحج واقع در جنوب یمن نیز توپخانه ارتش و کمیته های مردمی تجمع مزدوران را در تپه «القمریه« در منطقه «کهبوب» هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری کشته و زخمی شدند.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد .
این تجاوز نظامی هیچ دستاوری برای سعودی و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.
شبد**1480**9122**مترجم:غلامرضا رفیع**انتشار دهنده: مهدی نعمتی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.