ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54363
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۰۲
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی نمونه سرباز ولایت مدار در دوران فعلی است

شهید حججی نمونه سرباز ولایت مدار در دوران فعلی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور یگان های منتخب از نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد، با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس دنباله رو راه یاران اباعبدالله الحسین(ع) هستند، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور یگان های منتخب از نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد، با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس دنباله رو راه یاران اباعبدالله الحسین(ع) هستند، گفت: در سالهای اخیر هم شهدای مدافع حرم علم شهدای کربلا و شهدای دوران دفاع مقدس را بر افراشته نگه داشتند.

وی افزود: شهید محسن حججی که امروز مانند یک قهرمان ملی تشییع خواهد شد، یک نمونه از سربازان ولایت مدار فرمانده معظم کل قوا در دوران فعلی است.

جانشین نزاجا خاطرنشان کرد: شهید حججی با نثار خون خود به همان شکل شهدای کربلا، مسیر شهادت را به همه جهانیان آموخت و ثابت کرد ملت ایران در دفاع از حریم آل الله محدود در جغرافیا و زمان نخواهد شد.

وی با اشاره به سالروز عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان، گفت: در آن دوران، اوضاع سیاسی کشور متزلزل ترین دوران خود را سپری می کرد و در این شرایط عملیات ثامن الائمه طراحی و اجرا می شود.

نعمتی ادامه داد: امام(ره) فرمان تاریخی شکست حصر آبادان را در همین روزها ابلاغ کردند و با طراحی عملیات ثامن الائمه؛ لشکر 77 پیروز خراسان با کمک نیروی هوایی همیشه قهرمان و سپاه پاسداران و بسیج وارد میدان شده و حصر را شکستند.

جانشین نزاجا در پایان تصریح کرد: یک رهبر الهی و مردمی ولایی کشور را به پیش می برند که هرگز از مسیر خود خارج نمی‌شوند.

در پایان این مراسم یگان های نمونه و منتخب نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با اجرای رژه و رزمایش های میدانی، توانمندی و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین تکاوران تیپ ٦٥ نوهد در بخشی از این مراسم به اجرای مانور نظامی و نمایش توان خود در عرصه رزم انفرادی پرداخته و گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.