ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54407
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۳۲
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
“شهید حججی” با اقتدار و بصیرت به شهادت رسید

“شهید حججی” با اقتدار و بصیرت به شهادت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار سیدیوسف مولایی در صبحگاه مشترک سپاه و اقشار مختلف بسیج استان البرز که صبح امروز در ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه محرم سال جاری حال و هوای دیگری دارد، اظهار داشت: تقارن ماه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار سیدیوسف مولایی در صبحگاه مشترک سپاه و اقشار مختلف بسیج استان البرز که صبح امروز در ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه محرم سال جاری حال و هوای دیگری دارد، اظهار داشت: تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس و از طرفی شهادت شهید حججی این ماه را متفاوت کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه مردم ایران ماه محرم را 60 روز قبل از آن به استقبالش رفتند، ادامه داد: مردم ایران با این شهادت صحنه عاشورا را بازسازی کردند.

وی با اشاره به اینکه هنوز جوانان با صلابت، اندیشه، اقتدار، بصیرت و شهامت وجود دارد و حججی یکی از آنها است، بیان  کرد: این شهید می‌دانست زمانی که اسیر شد، به نحوی بد به شهادت می‌رسد، اما خم به ابرو نمی‌آورد و با صلابت حرکت می‌کند زیرا درس از عاشورا آموخته است.

مولایی اضافه کرد: وقتی نیروهای تکاور ارتش آمریکا و انگلیس اسیر می‌شوند گریه می‌کنند در حالی که می‌دانند کشته نمی‌شوند و فردا با کت و شلوار از ایران خارج می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز ارتشها برای نمایش قدرت خود رژه، رزمایش و نمایش سلاح پیشرفته دارند اما در این صبحگاه سلاحی نیست، عنوان کرد: اقتدار در اینجا ناشی از ایمان و توکل است.

مولایی با بیان اینکه امروز شما اینجا هستید تا ما جنگ نکنیم و اگر اینجا خالی شود دشمن حریص می‌شود، افزود: حضور شما یعنی اقتدار جمهوری اسلامی که بر اساس آموزه‌های دینی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.