ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54506
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۱۳
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش « احلی من العسل» در حرم سیدعلاءالدین حسین (ع) شیراز برگزار شد

همایش « احلی من العسل» در حرم سیدعلاءالدین حسین (ع) شیراز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری تسنیم از شیراز، همایش "احلی من العسل"  با حضور 4 هزار نفری دانش‌آموزان شیرازی در حرم سیدعلاءالدین حسین (ع) در شهر مقدس شیراز برگزار شد.  در این روز با یاد 13 ساله کربلا، حضرت قاسم(ع)  نوجوانان و جوانان دانش‌آموز استان فارس با شرکت در همایش سراسری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری تسنیم از شیراز، همایش "احلی من العسل"  با حضور 4 هزار نفری دانش‌آموزان شیرازی در حرم سیدعلاءالدین حسین (ع) در شهر مقدس شیراز برگزار شد. 

در این روز با یاد 13 ساله کربلا، حضرت قاسم(ع)  نوجوانان و جوانان دانش‌آموز استان فارس با شرکت در همایش سراسری "احلی من العسل" با سرور و سالار شهیدان تجدید بیعت کردند. 

 تمامی دانش‌آموزان در این مراسم با لباس مشکی و پیشانی بند‌هایی که با لبیک یا حسین (ع) مزین شده در این مراسم حاضر شدند. برنامه‌هایی از جمله قرائت قرآن، مداحی و خواندن وصیت نامه یک شهید نوجوان برای دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های این مراسم بود که توسط خود دانش‌آموزان اجرایی شد. 

این مراسم با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش اوقاف و امور خیریه و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس در آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد و با همخوانی و سینه‌زنی  دانش‌آموزان در سوگ شهادت حضرت قاسم(ع) در واقعه خونین کربلا همراه بود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.