ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54548
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۲
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :

همراهی قرآن‌آموزان شعبه رسالت جامعةالقرآن در بدرقه شهید «محسن حججی»

منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌‌ البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: به دلیل مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محسن حججی، کلاس‌های نوبت صبح این شعبه تعطیل شد.وی ادامه داد: حفاظ دوره مقطعی و تخصصی یکساله به دلیل همراهی و بدرقه این […]

منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌‌ البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: به دلیل مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محسن حججی، کلاس‌های نوبت صبح این شعبه تعطیل شد.
وی ادامه داد: حفاظ دوره مقطعی و تخصصی یکساله به دلیل همراهی و بدرقه این شهید بی‌دست و سر، همگام با دیگر مردم تهرانی در مراسم تشییع آن حضور پیدا کردند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرده و زمینه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با سبک زندگی شهدا وجود داشته باشد.
روحی با اشاره به حضور بیش از 50 نفر از قرآن‌آموزان به همراه مربیانشان در این مراسم، تصریح کرد: البته کلاس‌ها  و آزمون‌های صبح امروز، به نوبت عصر منتقل شده است و یا کلاس‌های جبرانی برای آنها گذاشته می‌شود.
یادآور می‌شود، شعبه رسالت بانوان بزرگسال در بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبروی راهنمایی و رانندگی منطقه5 قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.