ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54559
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
پرچم گنبد امام حسین(ع) بر بالین بیماران قزوین

پرچم گنبد امام حسین(ع) بر بالین بیماران قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، با همت ستاد عتبات عالیات استان قزوین پرچم گنبد امام حسین(ع) تبرک شده  به حرم ملکوتی امام حسین(ع) را بر سر بالین بیماران بستری شده در بیمارستان‌های شهید رجایی و رازی قزوین به گردش در آمد. در این آئین معنوی، واحد بانوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، با همت ستاد عتبات عالیات استان قزوین پرچم گنبد امام حسین(ع) تبرک شده  به حرم ملکوتی امام حسین(ع) را بر سر بالین بیماران بستری شده در بیمارستان‌های شهید رجایی و رازی قزوین به گردش در آمد.

در این آئین معنوی، واحد بانوان ستاد عتبات عالیات استان قزوین با در دست داشتن پرچم  گنبد بارگاه امام حسین(ع) از بیماران بستری در این دو بیمارستان عیادت کردند.

بیماران بستری نیز با استقبال از این حرکت ارزشمند با چشمانی اشکبار ضمن ابراز عشق و ارادت خود به ائمه اطهار (ع) صحنه هایی زیبا خلق کرده و از امام حسین(ع) شفاعت و سلامتی هرچه زودتر خود را طلبیدند.

در این مراسم که ابتدا در بیمارستان شهیدرجایی و سپس در بیمارستان رازی قزوین انجام شد، به بیماران و همراهان آنها بسته های تبرکی از حرم امام حسین(ع) اهداء کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.