ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54577
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۵۸
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
عضو مجلس خبرگان: مردم خوزستان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) پیشتازاند

عضو مجلس خبرگان: مردم خوزستان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) پیشتازاند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله عبدالکریم فرحانی روز چهارشنبه با حضور بر مزار 2 شهید گمنام در شهر گتوند با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم افزود:مردم خوزستان به ویژه مردم شهرهای گتوند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله عبدالکریم فرحانی روز چهارشنبه با حضور بر مزار 2 شهید گمنام در شهر گتوند با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم افزود:مردم خوزستان به ویژه مردم شهرهای گتوند و صالح شهر در بیعت با سیدالشهدا(ع) و عرض ادب به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) پیشگام می باشند.
وی با اشاره به حضور پر شور مردم این استان و نیز شهرستان گتوند در صحنه های نبرد هشت سال دفاع مقدس بیان داشت:ایثارگری و فداکاری مردم این خطه در دفاع از میهن اسلامی برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با تشکر و قدردانی از تلاش شهردار و شورای شهر صالح شهر و نیز سپاه و بسیج شهرستان گتوند برای ساخت یادمان 2 شهید گمنام این شهر گفت:ساخت یادمان شهدا اقدامی ارزشمند در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
آیت ا… فرحانی گفت:گسترش نمادهای ایثار و استقامت در جامعه موجب تقویت روحیه ایثار و فداکاری بین اقشار مختلف می شود.
وی در خاتمه با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم خوزستان در روز هفتم محرم در اهواز، مردم استان را به حضور در این آئین فراخواند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت:یادمان شهدای صالح شهر به مساحت 120متر مربع به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند و پشتیبانی خیرین و همکاری شهرداری و شورای شهر صالح شهر ساخته می شود.
سرهنگ دوم پاسدار رضا گیلانی افزود:اعتبار ساخت این یادمان 700 میلیون ریال است و قرار است این طرح در مدت 6 ماه ساخته شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا 12 اسفندماه 95 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان ورودی صالح شهر به خاک سپرده شدند.
گتوند معطر به پیکر 11 شهید گمنام می باشد که 6 شهید در بخش مرکزی و پنج شهید در بخش عقیلی این شهرستان به خاک سپرده شده اند.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، سماله، صالح شهر ، ترکالکی، جنت مکان و نیز 45 روستا است.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.