ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54607
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۲۶
  • 493 بازدید
  • ارسال توسط :

دستگیری عاملان زورگیری‌های شبانه در مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: با دریافت پرونده‌ای مبنی بر زورگیری شبانه با سلاح سرد در محدوده بلوار شهید رجائی موضوع در دستور کار تیمی از پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت. سرهنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: با دریافت پرونده‌ای مبنی بر زورگیری شبانه با سلاح سرد در محدوده بلوار شهید رجائی موضوع در دستور کار تیمی از پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود:در بررسی اظهارات مالباخته که مردی جوان است مشخص شد که در ساعات پایانی شب به صورت پیاده در مسیر منزل در حال تردد بوده که دو مرد موتورسوار با تهدید قمه پس از ضرب و جرح گوشی تلفن همراهش را زورگیری کردند.
 وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پایگاه شرق پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی راکب موتور سیکلت را شناسایی و با یکسری تحقیقات میدانی او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت:: متهم در بازجویی‌های علمی پلیس لب به اعتراف گشود و به زورگیری با همدستی یکی از دوستانش اعتراف که تیم رسیدگی کننده پرونده همدستش که دارای سوابق متعدد کیفری نیز هست در عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ رزمخواه افزود: متهمان در بازجویی‌های تکمیلی و طرح مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان به هفت فقره زورگیری تلفن همراه در محدوده بلوار شهید رجایی و فروش اموال مسروقه به یک تبعه خارجی اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری فرد مالخر خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.