ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54610
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۲۶
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام محدودیت های ترافیکی بندرعباس در تاسوعا و عاشورا

اعلام محدودیت های ترافیکی بندرعباس در تاسوعا و عاشورا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ سلیمی رییس پلیس رانندگی هرمزگان گفت: مسیر بلوار حضرت امام (ره) حد فاصل پل خور شیلات تا میدان انقلاب محدودیت تردد از ابتدا تا انتهای مراسم اعمال می شود.وی افزود : شهروندان برای جابجایی می توانند از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ سلیمی رییس پلیس رانندگی هرمزگان گفت: مسیر بلوار حضرت امام (ره) حد فاصل پل خور شیلات تا میدان انقلاب محدودیت تردد از ابتدا تا انتهای مراسم اعمال می شود.
وی افزود : شهروندان برای جابجایی می توانند از مسیر های جایگزین بلوار ساحلی، بلوار شهید تابدار و بلوار آزدگان تردد کنند.
رییس پلیس رانندگی هرمزگان گفت: محدودیت ترافیک در بافت مرکزی شهر بندرعباس حدفاصل میدان شریعتی، خیابان شریعتی شمالی ،بخشی از خیابان سید جمال اسدآبادی حد فاصل تقاطع فاطمیه تا سه راهی سازمان و تقاطع 17 شهریور و تقاطع برق و پیاده رو حافظ جنوبی هم در نظر گرفته شده است.
مسیر جایگزین بلور ساحلی ،بلوار شهدا و به بلوار جمهوری اسلامی است.
رئیس پلیس رانندگی هرمزگان با توجه به تجمع و عزاداری جمعی در روز تاسوعای حسینی گفت: برخی محدودیت ها در محل پارک غدیر و نماد پرچم به صورت مقطعی و در باند جنوبی بلوار ساحلی محدودیت اعمال می شود.
سرهنگ محمد باقر سلیمی افزود: برای شام غریبان هم در محدوده امام زاده سید مظفر حد فاصل خور شیلات تا میدان حضرت امام (ره) هر دو باند شمالی و جنوبی بلوار حضرت امام (ره) محدودیت ترافیک در نظر گرفته شده است.
بلوار شهید تابدار بلوار شهید چمران و نوار ساحلی مسیرهای جایگزین تردد هستند.
پلیس از شهروندان و عزاداران خواست در اعمال کردن این محدودیت های ترافیکی  با پلیس همکاری کنند و از توقف و پارک انواع وسایل نقلیه موتوری در محدوده اجرای مراسم خوداری کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.