ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54618
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۱
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
بیکاری 3000 فرزند شاهد و ایثارگر در استان همدان

بیکاری 3000 فرزند شاهد و ایثارگر در استان همدان

ناصر عارف در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حق پرستاری از طریق بیمه ایران پرداخت می‌شد که با تغییر بیمه‌گذار این بند از قرارداد حذف شده و بنیاد شهید به دنبال راهکار قانونی برای حمایت از خانواده‌های شهدا و جانبازان در زمینه پرداخت حق پرستاری است. وی با اشاره به اینکه 3000 فرزند شاهد و […]

ناصر عارف در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حق پرستاری از طریق بیمه ایران پرداخت می‌شد که با تغییر بیمه‌گذار این بند از قرارداد حذف شده و بنیاد شهید به دنبال راهکار قانونی برای حمایت از خانواده‌های شهدا و جانبازان در زمینه پرداخت حق پرستاری است.

وی با اشاره به اینکه 3000 فرزند شاهد و ایثارگر در استان همدان بیکار هستند، یادآور شد: 25 درصد از سهمیه استخدامی دستگاه‌های دولتی مربوط به ایثارگران و فرزندان شاهد است که استخدام آنها از طریق برگزاری آزمون صورت می‌گیرد که امسال آمار دقیق از تعداد گزینش فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی اعلام نشده است.

عارف با تأکید بر اینکه سال گذشته 164 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان از طریق خود اشتغال وارد بازارکار شدند، ادامه داد: بنیاد شهید با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی فرزندان شاهد و ایثارگر را تشویق به ایجاد شغل کرده به طوریکه تسهیلات 30 میلیون تومان از طریق صندوق کارآفرینی امید، 20 میلیون تومانی از طریق بانک کشاورزی و تسهیلات 80 میلیون تومانی از طریق بانک توسعه تعاون به متقاضیان خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال چابک‌سازی بدنه خود است، اظهار کرد: اگر کل سهمیه دستگاه‌های اجرایی به این افراد داده شود بازهم نمی‌توان آنان را در دولت استخدام کرد بنابراین بنیاد شهید با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی از فرزندان شاهد و ایثارگر حمایت می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان خواست تا بنیاد شهید را در ایجاد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر یاری دهند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.