ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54622
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۱
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع باشکوه شهید حججی نشان از اخلاص بی‌نظیر “محسن” دارد

تشییع باشکوه شهید حججی نشان از اخلاص بی‌نظیر “محسن” دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای بسیج استانداری قم که در جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: عنوان بسیج بسیار مقدس و مهم است و بسیجی بودن در جامعه ما یک افتخار است و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای بسیج استانداری قم که در جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: عنوان بسیج بسیار مقدس و مهم است و بسیجی بودن در جامعه ما یک افتخار است و همراه با این  نام مقدس گذشت، ایثار و پایبندی به احکام دین همراه است.

وی با اشاره به کارکردهای مهم بسیج در جامعه افزود: خیرخواه اسلام و جامعه بودن و بسیار از عناوین ارزشمند دیگر سبب شده تا جامعه مردم بسیجیان را به‌عنوان نیروهای مخلص و فداکار بشناسند چراکه حجم زخم‌زبان‌ها و تهمت‌ها به این نهال مقدس فراوان است.

امام‌جمعه قم گفت: تشکیلات بسیج در قالب پایگاه‌های بسیج و تشکیلات اداری در کشور فراوان است که امیدواریم هر دو نوع این تشکیلات به مأموریت و رسالت‌های امروز خود در جامعه آشنا باشند که این قبیل انتظارات از بسیج ادارات به خاطر داشتن توان و قدرت مدیریتی و اجرایی به‌مراتب بیشتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انسان در هر جایگاهی که قرار دارد باید با یک برنامه دقیق و منسجم اقدامات خود را بر اساس اهداف خود تنظیم کند و در بلندمدت بتواند نقش مؤثر خود را در مجموعه‌هایی که حضور دارد را به ثمر برساند تا وضعیت جامعه به‌سوی خیر و صلاح به‌پیش برود.

حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت الگو گیری از رسول گرامی اسلام (ص)و ائمه معصومین(ع) در کارهای تبلیغی تصریح کرد: الگو گیری از شیوه‌های رفتاری بزرگان دین در بیان، رفتار و معاشرت اعضای بسیج ادارات باید سبب جذب کارکنان دستگاه‌های مربوطه به مقدسات و خوبی‌ها باشد چراکه شاخصه مهم بسیجیان واقعی نظم و انقلابی بودن مؤمنانه در متن جامعه است.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: بسیجیان باید در کارهای خیر و اجتناب از محرمات پیشتاز در بین همکاران خود در اداره باشد و رعایت حق‌الناس، احترام، جلوگیری از سخنان حرام و گناه‌آلود و غیره همواره باید در رفتار و برخوردهای بسیجیان جلوه‌گر باشد تا بوی خوش انقلاب و زیبایی‌های انقلاب را مردم از وجود یک فرد بسیجی استشمام کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر تأکید کرد: عملکرد رفتاری بسیجیان اداره باید در ذهن مراجعه‌کنندگان باید به یک الگویی برای آن‌ها تبدیل شود و نور انقلاب از چهره یک بسیجی بدرخشد.

حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ادامه داد: باید نوع پوشش و فرهنگ حجاب و عفاف از ادارات کشور آغاز شود و نحوه برخورد و رفتار ادارات به‌عنوان الگویی برای نظام اسلامی درزمینهٔ حجاب و عفاف تبدیل شود و جا  دارد که ادارات مختلف در پر رنگ‌تر کردن این فرهنگ مقدس از همدیگر سبقت بگیرند.

امام‌جمعه قم با تأکید بر مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: وضعیت اقتصادی دشوار جامعه بخشی از تأثیرات فراگیر تحریم‌هاست اما برخورد خوش و مناسب کارمندان و کارکنان بسیجی با ارباب‌رجوع می‌تواند باری از مشکلات مردم را کم کرده و امروز نیاز مهم مردم نیز همین مسائل است.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید حججی تأکید کرد: اخلاص باشکوه این شهید نشان از اخلاص بی‌نظیر این شهید گران‌قدر است همچنین ابهت، استقلال و عزت ایران مرهون مجاهدت‌های تمام شهدا است که حضور بسیجیان دراین‌بین مهم و تأثیرگذار است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.