ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54624
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۲
  • 395 بازدید
  • ارسال توسط :
بنرهای تبلیغاتی داعش با موضوع حمله به غرب ! + تصاویر

بنرهای تبلیغاتی داعش با موضوع حمله به غرب ! + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نزدیک به 3 سال از آغاز به کار تروریست های داعشی می‌گذرد و از همان ابتدا جنایات این گروه تروریستی توسط مردم دنیا دیده شد و از همان ابتدا این  تروریست ها مورد تنفر […]

بنرهای تبلیغاتی داعش با موضوع حمله به غرب + تصاویربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نزدیک به 3 سال از آغاز به کار تروریست های داعشی می‌گذرد و از همان ابتدا جنایات این گروه تروریستی توسط مردم دنیا دیده شد و از همان ابتدا این  تروریست ها مورد تنفر همه مردم جهان قرار گرفتند.

پس از حمله های پی در پی و تروریستی که نیروهای داعش در کشورهای غربی از جمله شهر پاریس انجام دادند، حال این گروه دست به کار شده است و در اقدامی بی سابقه دست به ساخت بنرها و تصاویر تبلیغاتی در جهت تهییج تروریست هایش برای حمله به غرب شده است.

گفتنی است؛ داعش هدف بعدی خود را استرالیا معرفی کرده است. دکتر انگرام که تحلیلگر تصاویر تروریست ها است به این موضوع اشاره کرده که دولت های دنیا نباید تهدید داعش را کوچک بشمارند، زیرا نادیده گرفتن این تهدید خطرناک ، اشتباهی بزرگ است.

در ادامه بنرهای تبلیغاتی این گروه تروریستی را مشاهده می‌کنید :

 

بنرهای تبلیغاتی داعش با موضوع حمله به غرب + تصاویر

بنرهای تبلیغاتی داعش با موضوع حمله به غرب + تصاویر

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.