ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54626
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۲
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
سه عضو خارجی و ارشد داعش در استانبول دستگیر شدند

سه عضو خارجی و ارشد داعش در استانبول دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از وب سایت روزنامه ملیت، پس از پایان مراحل بازپرسی از 25 متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش در اداره پلیس استانبول، سه نفر از اعضای ارشد این گروه با حکم دادگاه روانه زندان شدند. بنا بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از وب سایت روزنامه ملیت، پس از پایان مراحل بازپرسی از 25 متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش در اداره پلیس استانبول، سه نفر از اعضای ارشد این گروه با حکم دادگاه روانه زندان شدند.
بنا بر همین گزارش، این افراد تبعه اندونزی و سوریه بوده و 22 متهم دیگر این پرونده نیز پس از اتمام مراحل قانونی از ترکیه اخراج شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این افراد در عملیات تیم مبارزه با تروریسم پلیس استانبول در تاریخ 12 سپتامبر جاری در سه آدرس مختلف در شهر استانبول دستگیر شده بودند.
نیروهای امنیتی ترکیه در ادامه این عملیات و تجسس، از محل اقامت دستگیر شدگان برخی تجهیزات دیجیتالی را کشف کردند که در این تجهیزات اطلاعات جالبی مانند تصاویر قدیمی ابوبکر البغدادی، مدارک سازمانی و شرح چگونگی ساخت بمب با استفاده از تصاویر بمب به کار رفته در حمله تروریستی بوستون آمریکا ذخیره شده بود.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.