ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54661
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی و آزاد اندیشی

شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی و آزاد اندیشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید سعیدی فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی و آزاد اندیشی  هستند وامثال شهید حججی راه سید الشهداء (ع) را زنده نگه می‌دارند افزود: شهید محسن حججی به […]

شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی و آزاد اندیشیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید سعیدی فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی و آزاد اندیشی  هستند وامثال شهید حججی راه سید الشهداء (ع) را زنده نگه می‌دارند افزود: شهید محسن حججی به این دلیل الهام بخش همه آزاد اندیشان و ظلم ستیزان شد که در اندیشه‌ها، آرمان‌ها و ابعاد شخصیتی سید الشهدا(ع) به حیات طیبه رسید.

وی ادامه داد: تا هنگامی که امثال شهید حججی‌ها همچون ستارگان درخشان مسیر روشن حقیقت خواهی را در فضای تیره و تار کنونی جهان نشان می‌دهند، از دسیسه‌های آشکار و نهان نظام سلطه و هم پیمانانش باکی نداریم.

سعیدی اخلاص، شجاعت، ولایتمداری، کرامت بالای انسانی، ایستادگی در مسیر حق و بی‌باکی در مقابل دشمنان وآرامش جوامع بشری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون مسیر حرکت و اندیشه ناب الهی امام حسین(ع) با ظهور شهدایی مثل شهید محسن حججی کاملاً روشن و شفاف است و و چنین شهدایی حجت را بر همه ما تمام کردند.

وی اظهار داشت: آرمان‌ها و اندیشه‌های الهی در راستای ایجاد عدالت فراگیر اجتماعی نه با بمب‌های اتم، شیمیایی و خوشه‌ای بلکه با خون پاک شهدا به فراسوی مرزهای جغرافیایی یک کشور صادر می‌شوند.

سعیدی بیان کرد: نسل امروزی انقلاب که شهدای دفاع مقدس را ندیده اند اکنون شاهد همان رشادت‌ها و رنگ و بوی الهی شهدای دفاع مقدس در حرکت و قامت شهدای مدافع حرم هستند و این سنت الهی است که همواره مسیر روشن حقیقت برای طالبان آن مشخص باشد.

این مسئول اضافه کرد: پاسداشت خون مطهر شهدایی مانند شهید حججی تنها به برپایی مراسم یادبود و عزادارای خلاصه نمی‌شود بلکه شهدا رهرو صدیق و حقیقی در راه خود می‌خواهند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: اکنون ولایتمداری، استکبار ستیزی، پیکار آگاهانه با تفکر مسموم تروریست های تکفیری و سازمان یافته و رسوا کردن نقشه های شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه به معنای گام برداشتن در مسیر اندیشه‌های شهید حججی‌ها است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.