ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54669
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
  • 142 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای فاطمیون از دانش آموختگان نهضت حسینی هستند+ تصاویر

شهدای فاطمیون از دانش آموختگان نهضت حسینی هستند+ تصاویر

گروه فرهنگ و مقاومت: معاونت فرهنگی لشکر فاطمیون گفت : این شهدا و رزمندگان فاطمیون دانش آموختگان ممتاز نهضت حسینی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فاطمیون، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید محمدرضا خاوری(حجت) در […]

گروه فرهنگ و مقاومت: معاونت فرهنگی لشکر فاطمیون گفت : این شهدا و رزمندگان فاطمیون دانش آموختگان ممتاز نهضت حسینی هستند.

شهدای فاطمیون از دانش آموختگان نهضت حسینی هستند+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فاطمیون، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید محمدرضا خاوری(حجت) در مسجد الزهرا(س) اظهار داشت : در دنیای امروز که فتنه های آخرالزمان دامان جامعه را گرفته است، باید بسوی جامعه آرمانی و جامعه ایمانی پیش برویم.
وی افزود : مدافعان حرم و رزمندگان فاطمیون، ممتازترین نمونه های افراد یک جامعه ایمانی هستند.
گنابادی نژاد یادآور شد : در جامعه ایمانی خیلی ها اهل تحقیق بودند، اهل سخن بودند و بسیاری از اینها اهل دانایی بودند، اهل نذر و نیاز و توسل و روضه و نماز بودند، اما آنجایی که جامعه ایمانی جان خواست و سینه سپر کردن برای مبارزه با حرمله های زمان خواست، خیلیها حاضر نشدند حضور داشته باشند.

شهدای فاطمیون از دانش آموختگان نهضت حسینی هستند+ تصاویر

وی با اشاره به حادثه عظیم عاشورا خاطرنشان کرد : بچه های فاطمیون کسانی هستند که در برابر حرمله های زمان ایستاده اند.
معاون فرهنگی لشکر با طرح سوال ویژگیهای جامعه ایمانی چیست؟ عنوان کرد : اولین ویژگی جامعه ایمانی و آرمانی این است که ایمان به خدا باعث آرامش می شود.
حجت الاسلام گنابادی با اشاره به برخی شایعات درباره مدافعان حرم، بیان داشت : محاسبات و معادلات اشتباهی را برای مدافعان حرم منعکس می کنند، گاهی همین دوستان ایمانی ما خواسته و ناخواسته این محاسبات را نقل می کنند که به دور از شان شهدا و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه ریشه مبارزه علیه دشمنان اسلام، ایمان است، نه مال و منال دنیایی، تصریح کرد : اگر ایمان به خدا و محبت اهل بیت نبود، هیچ رزمنده ای از خانه خارج نمی شد، رزمندگان دلاور فاطمیون کسانی هستند که با ایمان به خدا و مهر اهل بیت راهی میدان جنگ می شوند.
معاونت فرهنگی لشکر گفت : بسیاری بودند که ساکشان را بستند تا به جبهه بروند اما از نیمه راه برگشتند، میدان جنگ با کسی شوخی ندارد. میدان نبرد است، بحث جان شیرین آدم است، بسیاری نمی توانند این مساله را هضم کنند.
وی تصریح کرد : آن لحظه که آتش دشمن بر سر آدم می ریزد، آن زمانی که از زمین و زمان گلوله می بارد، اسلحه ای به جز ایمان کارگر نیست. در میدان نبرد تنها ایمان راسخ است که می تواند آدم را به جلو سوق دهد.
گنابادی نژاد اظهار کرد : بزرگترین سلاح جامعه آرمانی در سخت ترین شرایط میدان نبرد، ایمان به خداست، خوشا به حال شهدای ما که رفتند و راه سرخ شهادت را به ما نشان دادند.
وی افزود : این شهیدان فاطمیون با رفتنشان تصویری زیبا برای ما به یادگار گذاشتند، آنها ایمان را به مرحله اعلی داشتند و برای ما تفسیر کردند.

شهدای فاطمیون از دانش آموختگان نهضت حسینی هستند+ تصاویر

حجت الاسلام گنابادی نژاد در ادامه گفت : ایمان و تقوای الهی است که شهید ابوحامد و فاتح و حجت و ابوسجاد می سازد، همه شهدا با شهادتشان پیشگام شدند و به ما درس ایمان دادند.
وی بیان داشت : دومین ویژگی جامعه ایمانی این است که ایمان باعث می شود انسان انقطاع از دنیا پیدا کند.
گنابادی با اشاره به سیره عملی شهدا اذعان داشت : شهدا و ایثارگران عزیز فاطمیون به دنیای غیردینی پشت کردند و در آرمانهای الهی غرق شدند.
وی عنوان کرد : مگر این شهدای فاطمیون هیچ کدامشان زن و فرزند و خانه و دلبستگی دنیایی نداشتند؟ چرا داشتند، اما ایمان به خدا و عشق به اهل بیت در قلوبشان کاری کرده بود که از همه چیز این دنیا گذشتند و برای برپایی جامعه ایمانی پیشگام شدند.
گنابادی نژاد بیان داشت : این شهدا به دنبال چی رفته بودند؟ فرسنگها دورتر از خانه و کاشانه شان دنبال کدام طعمه دنیایی بودند؟ دنبال کدام شهرت و منفعت رفته بودند؟ در جنگ با شقی ترین دشمنان تاریخ به دنبال چه رفته بودند؟
وی گفت : این شهدای فاطمیون به تمام معنا به دنیا پشت کرده بودند و برای رسیدن به جامعه آرمانی خودشان به دنیا پشت کردند.
معاونت فرهنگی لشکر در ادامه عنوان کرد : سومین ویژگی جامعه ایمانی ترجیح حق بر باطل است، اگر فرزند رسول خدا در سالهای بسیار نزدیک بعد از هجرت نبی اکرم و در مهد پرورش اهل بیت به شهادت رسیدند و حادثه عاشورا رخ داد، دلیلش این بود که عده ای حاضر نشدند پای حق بایستند و بخاطر منافع دنیایی شان از حق فاصله گرفتند.
وی گفت : عده ای پای دین بودند، اما وقتی پای پرداخت هزینه برای دین و حق رسید، پا پس کشیدند.
گنابادی نژاد خاطرنشان کرد : در جامعه ایمانی ترجیح دادن حق فقط به گفتن و حمایت زبانی نیست، بلکه دفاع و حمایت از حق باید در تمام زمینه ها صورت بگیرد.

شهدای فاطمیون از دانش آموختگان نهضت حسینی هستند+ تصاویر

وی تصریح کرد : عده ای بودند که اهل دین بودند، اهل نماز بودند اما زمانی که پای سیلی خوردن برای حق و دین به میان آمد، پا پس کشیدند و بدنبال منافع دنیایی رفتند.
معاون فرهنگی لشکر فاطمیون گفت : رزمندگان غیور لشکر فاطمیون کسانی هستند که بخاطر حق ایستاده اند و از هیچ چیز نهراسیده اند.
وی با اشاره به تاریخ شیعیان افغانستان گفت : این اولین باری نیست که شیعیان افغانستان پای اعتقادات دینی خودشان ایستاده اند، در زمان بنی امیه که هفتاد سال در تمام منبرها کارشان لعن علی ابن ابیطالب بود، یکی از افتخارات شیعیان افغانستان این است که اجازه ندادند یک نفر علی را لعن کند.
گنابادی نژاد گفت : در دوره کمونیست ها هم هزاران نفر از شیعیان افغانستان را تنها به جرم پیروی از امام خمینی قتل عام کردند.
وی در ادامه افزود : اما این شیعیان مخلص افغانستان در تمام تاریخ زبانزد هستند و در تمام دورانها پای دین و حق دینی خود ایستاده اند.
معاونت فرهنگی لشکر تصریح کرد : رزمندگان فاطمیون از دانش آموختگان نهضت حسینی هستند، شهدای لشکر فاطمیون شاگردان ممتاز جامعه آرمانی معاصرند.

شهدای فاطمیون از دانش آموختگان نهضت حسینی هستند+ تصاویر

وی ادامه داد : دشمنان اسلام داعش را ساختند تا عالم را به هم بریزند، اما رزمندگان فاطمیون پشت داعش را به خاک مالیدند.
گنابادی نژاد گفت : قهرمانان جامعه ایمانی شهدا هستند که در تمام زمینه ها مشق ایمان را به ما آموختند.
وی در پایان بیان داشت : مادر شهید خاوری در محضر مقام معظم رهبری شروع کردند به سخن گفتن، این مادر دلسوخته گفت : پسرم زمانی که به جبهه رفت، جوان و دسته گل بود، اما زمانی که تابوتش را آوردند، نه سر داشت، نه دست داشت… این شهدای لشکر فاطمیون نمونه های بارز جامعه ایمانی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.