ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5469
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۲۴
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
رویدادهای خبری امروز پنجشنبه 30 اردیبهشت در مازندران

رویدادهای خبری امروز پنجشنبه 30 اردیبهشت در مازندران

افتتاح طرح های فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان نور ، برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان در اردوگاه دانش آموزی بادله ، مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کاپ آزاد مازندران در رامسر و برگزاری مراسم اربعین شهید بواس از شهدای مدافع حرم در چالوس نیز از دیگر رویدادهای خبری استان […]

افتتاح طرح های فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان نور ، برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان در اردوگاه دانش آموزی بادله ، مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کاپ آزاد مازندران در رامسر و برگزاری مراسم اربعین شهید بواس از شهدای مدافع حرم در چالوس نیز از دیگر رویدادهای خبری استان است.
امروز همچنین یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان رامسر و مراسمی با عنوان دیدار با نیما در خانه این شاعر مازندرانی در روستای یوش نور برگزار خواهد شد.
برگزاری جشن روز جوان در بهشهر و نکا ، جشن مرکبات در روستای دنگسرک نکا ، دومین جشن نگار اردیبهشت شرق مازندران در نکا و اربعین شهید محمدتقی سالخورده شهید مدافع حرم در نکا از دیگر رویدادهایی است که امروز خبری می شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مازندران آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت 8 اطلاع رسانی کند.
دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33248008 یا 332448009 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33248822 ارسال کنند.
همچنین همکاران ما در دفتر نوشهر نیز با شماره تلفن 52324680 و تلفکس 52324920 و 52329520 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های غربی استان هستند.
1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن