ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54695
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار آتش نشانان با خانواده شهید اراکی حادثه پلاسکو +عکس

دیدار آتش نشانان با خانواده شهید اراکی حادثه پلاسکو +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به مناسبت ۷ مهرماه روزجهانی آتش نشان جمعی از آتش نشانان اراکی با خانواده شهید رضا نظری، شهید آتش نشان حادثه پلاسکو دیدار و از مادر و پدر ایشان دلجویی کردند.   مدیرعامل اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به مناسبت ۷ مهرماه روزجهانی آتش نشان جمعی از آتش نشانان اراکی با خانواده شهید رضا نظری، شهید آتش نشان حادثه پلاسکو دیدار و از مادر و پدر ایشان دلجویی کردند.

 دیدار آتش نشانان با خانواده شهید اراکی حادثه پلاسکو

مدیرعامل اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک درگفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛گفت: هفتم مهرماه بهانه‌ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش دیگران می‌گذرند تا مردم بتوانند در امنیت زندگی کنند.

همچنین مادر شهید رضا نظری هم درگفتگو باگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: فرزندم علاقه زیادی به این شغل داشت و با عشق کار خود را انتخاب کرد و در این راه شهید شد و من هم برای اینکه بتوانم این صبر را پیشه کنم حضرت زینب را الگوی خود قرار داده ام.

انتهای پیام / ج

دیدار آتش نشانان اراکی با خانواده شهید حادثه پلاسکو

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.