ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 54971
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۰۴
  • 162 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب های آذربایجان غربی با بیشترین توان در مسیر راهپیمایی اربعین حضور یابند

موکب های آذربایجان غربی با بیشترین توان در مسیر راهپیمایی اربعین حضور یابند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی آذربایجان غربی افزود: علاوه بر تامین جیره های غذایی و محل های استراحت زائران اربعین حسینی، باید محل نماز و زیرساخت های لازم برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی آذربایجان غربی افزود: علاوه بر تامین جیره های غذایی و محل های استراحت زائران اربعین حسینی، باید محل نماز و زیرساخت های لازم برای آن فراهم شود.
وی ادامه داد: باید به این مساله دقت کنیم که اخلاص در عمل و گام برداشتن در مسیر خدا هدف خادمان ستاد اربعین باشد زیرا کسانی که شرایط را برای زائران فراهم می کنند از ثواب و اجر این زیارت بهره مند می شوند.

زیر ساخت های بهداشتی برای زائران در پیاده روی اربعین فراهم شود

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه نیز با اشاره به امکانات موکب های استانی ستاد اربعین اظهار کرد: باید در کنار موکب ها محل هایی برای استراحت و زیرساخت های بهداشتی برای زائران فراهم شود.
قربانعلی سعادت ادامه داد: صدا و سیمای استان باید گروهی را تشکیل داده و از مرز بازرگان تا مرز خسروی را تحت پوشش خود قرار دهد و عملکرد موکب های استانی را در مرزها و میزان حضور پر شور زائران را منعکس کند.
وی با اشاره به اینکه باید از جیره های غذایی و محصولات خود استان در موکب ها استفاده شود، اظهار کرد: در صورت دریافت مجوز ورود مواد غذایی مورد نیاز زوار به عراق، تولیدات خودمان را در اختیار زائران ایرانی و هر زائر دیگر قرار دهیم.

زائران 6 استان کشور  از مرز خسروی تردد می کنند

مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور فرهنگی و اجتماعی نیز در این جلسه اظهار کرد: مرز خسروی برای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان و کرمانشاه تدارک دیده شده که زائران این استان ها از این مرز تردد می‌کنند.
هوشنگ عطاپور ادامه داد: دفتر آذربایجان شرقی برای صدور ویزای زائران سه استان آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی تعبیه شده که زائران می توانند از این دفتر ویزاهای خود را دریافت کنند.

نزدیک به 2 هزار نفر در پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند

محمدرضا ندیری مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: تا کنون یک هزار و 870 نفر از این استان برای مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند و ثبت نام همچنان ادامه دارد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.